//
کدخبر: ۱۸۹۸۳ //
خبری از بلیت مجانی نیست

خبر بد برای پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با الریان

خبر بد برای پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با الریان
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیسی‌ها که سابقه مفصلی در مجانی کردن تماشای دیدارهای‌شان دارند، احتمالا این رویه را در مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا اعمال نخواهند کرد. سرخپوشان در دور رفت هیچ‌یک از سه بازی‌شان را در تهران برگزار نکردند، اما در دور برگشت دو بازی در ورزشگاه آزادی برابر الریان قطر و الوحده امارات خواهند داشت. آنها دو سال پیش که در لیگ قهرمانان حاضر بودند، به ابتکار و هزینه حسین هدایتی مسابقات خانگی‌شان را مجانی کردند که این اتفاق با استقبال خارق‌العاده مردم مواجه شد؛ به طوری که مثلا در بازی با الهلال شاهد انفجار جمعیت بودیم. با این وجود به دلایل مختلف بسیار بعید است که در دو بازی آسیایی پیش رو و یا پلی‌آف احتمالی لیگ قهرمانان شاهد رایگان اعلام شدن بلیت ورزشگاه باشیم.

 

اخیرا مجانی شدن بازی ایران و چین و حضور گسترده هواداران که صحنه‌های عجیب و خطرناکی را به وجود آورد، باعث اعتراض بسیاری از مسوولان و منتقدان شد. در همین راستا مدیر مجموعه ورزشی آزادی صراحتا گفت بارها با مجانی شدن مسابقات مخالفت کرده و حتی موافق رایگان شدن بازی استقلال و السد هم نبوده است. بنابراین بسیار بعید است که از این به بعد مسوولان ذیربط به همین راحتی با رایگان شدن دیدارها در استادیوم آزادی موافقت کنند.

 

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها در حال حاضر با مشکلات مالی شدیدی دست به گریبان هستند. آنها منابع مالی کافی برای پرداخت طلب مانوئل ژوزه در اختیار ندارند و حتی به طور مستقیم از هواداران‌شان کمک خواسته‌اند. در این شرایط مسلما پرسپولیسی‌ها روی پول بلیت‌فروشی مسابقات آسیایی حساب می‌کنند؛ دیدارهایی که اگر در هر کدام‌شان ورزشگاه پر شود، ممکن است تا یک میلیارد تومان درآمد برای سرخپوشان داشته باشد. سازوکار فروش بلیت در مسابقات لیگی طوری است که پول چندانی دست قرمزها را نمی‌گیرد، اما قصه آسیا فرق دارد و اینجا باشگاه خودش می‌تواند بلیت بفروشد. اگر قرمزها خوش‌شانس باشند و به مرحله یک‌هشتم نهایی برسند، تعداد مسابقات خانگی آسیایی‌شان تا قبل از صدور حکم ژوزه به سه بازی افزایش پیدا می‌کند و شاید بتوانند نیمی از طلب سنگین مربی پرتغالی را از این محل تامین کنند.

 

منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان