//
کدخبر: ۱۸۹۳۰۸ //

تصمیم شوکه کننده باشگاه استقلال

باشگاه استقلال تصمیم جالبی درخصوص سرمربی تیمش گرفته است.

تصمیم شوکه کننده باشگاه استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

از چندی پیش مشخص شده بود که با وجود تاکید امیرحسین فتحی مبنی بر هدایت تیم استقلال در فصل آینده توسط یک سرمربی خارجی، دو گزینه ایرانی نیز از شانس خوبی برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها برخوردار هستند.

دوگانگی کامل در اعضای هیئت باشگاه استقلال وجود داشت به این ترتیب بود که دو نفر (منزوی و خلیل زاده) اصرار فراوانی بر حضور قلعه نویی یا فرهاد مجیدی در فصل آینده داشتند و سایر اعضا مربی خارجی را می‌پسندیدند. در چنین قابی و با توجه به عدم توافق با دو گزینه اسپانیایی و ایتالیایی و همینطور تکذیب توافق با زوران مامیچ شواهد و قرائن حکایت از این دارد که مربی بعدی تیم ایرانی خواهد بود.

در آخرین لحظات شب گذشته خبری داغ از باشگاه استقلال به بیرون درز کرد که نشان از امضای قرارداد سه ساله با فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی فصل بعد می‌داد. اینطور که یکی دو خبرنگار نزدیک به این تیم هم تایید کردند عملکرد فرهاد در این 5 بازی (3 برد و 2 تساوی) مدیران تیم را راضی کرده که فصل بعد را با فرهاد مجیدی آغاز کنند تا شاید او هم راهی مانند زیدان در رئال مادرید را طی کند. باید منتظر ماند تا واکنش رسمی آبی‌ها به این خبر را شاهد باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان