//
کدخبر: ۱۸۸۹۲۰ //

کار سخت ۳ ملی پوش تراکتورسازی برای جدایی از این تیم

سال گذشته که تراکتورسازی بازیکنان سرشناس با قراردادهای بلند مدت جذب کرد، خیلی ها به تمجید از عملکرد محمدرضا زنوزی پرداختند و حالا ارزش این قراردادها به خوبی مشخص می شود.

کار سخت 3 ملی پوش تراکتورسازی برای جدایی از این تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای لیگ هجدهم زنوزی قرارداد بازیکنانی مثل مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را 3 ساله امضا کرد و در آن بندهایی گنجانده شد که حالا به سود تراکتورسازی خواهد بود.

شجاعی و دژاگه در فصل گذشته دو مهره تاثیرگذار برای تراکتورسازی بودند. دو کاپیتان تیم ملی سبک نوین فوتبالی که در اروپا اندوخته بودند را به ایران آوردند و با حضورشان شخصیت تراکتورسازی را بالاتر بردند.

در این خصوص مسعود شجاعی شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود پست خداحافظی منتشر کرد؛ او بدون توجه به اینکه هنوز دو سال دیگر از قراردادش با تراکتور باقی مانده ضمن تشکر از مسئولان باشگاه از هواداران خداحافظی کرد؛ البته شجاعی در گفت و گویی که با ورزش سه داشت تاکید کرد با سرخپوشان تبریزی قرارداد دارد. البته ساعتی بعد از انتشار این متن خداحافظی عباس الیاسی رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی به جدایی شجاعی واکنش نشان داد و با اشاره به قراردادش گفت که او را در تیم نگه می دارند.

درباره دژاگه اما ماجرا کمی متفاوت است. او به طور رسمی اعلامی برای جدایی اش نکرده و در مصاحبه های قبلی خود همه چیز را به آینده موکول کرد. با این وجود درباره اشکان نیز شایعات زیادی پیرامون جدایی اش از تراکتور شنیده می شود. حتی برخی در فضای مجازی حرف از رفتن او به استقلال می زنند و عنوان می کنند که یکی از گزینه های آبی ها برای فصل آینده است.

در این شرایط اما قرارداد سه ساله شجاعی و دژاگه با تراکتورسازی که در ابتدای لیگ هجدهم به امضا رسیده کار آنها را برای جدایی سخت کرده است. سیاست باشگاه تراکتورسازی برای فصل آینده حفظ مهره های خودش است و قراردادهای بلندمدت آنها در ابتدای کار نیز به همین منظور امضا شده است.

بی تردید اگر شجاعی و دژاگه برای جدایی اصرار داشته باشند، باید غرامت مالی سنگینی به تراکتورسازی پرداخت و این هم در صورتی است که باشگاه راضی به این جدایی شود. حتی در قرارداد اشکان دژاگه گفته می شود بندی وجود دارد که او فقط در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشد می تواند با پرداخت 400 هزار یورو ترانسفر شود. در این شرایط اگر شایعه پیشنهاد استقلال به دژاگه درست باشد، او بدون جلب رضایت تراکتوری ها نمی تواند هیچ اقدامی انجام دهد و به همین خاطر هم هست که تا این لحظه اظهارنظری درباره ماندن یا رفتن از تراکتور انجام نداده است.

شجاعی نیز اگرچه در پست اینستاگرامی اش از تراکتور خداحافظی کرده اما خودش می داند که باید به قراردادش پایبند باشد. درباره او گفته می شود پیشنهادی از لیگ هندوستان دریافت کرده اما خودش به طور رسمی حرفی نزده است

تراکتوری ها فعلا در گیر و دار انتخاب سرمربی تیم هستند و به نظر می رسد می خواهند نظر سرمربی جدید را نیز درباره دو کاپیتان تیم ملی جویا شوند. پس این دو به همراه احسان حاج صفی که او هم دیگر بازیکن ممتاز تراکتورسازی است در فهرست این تیم در فصل بعد حاضرند. این روشی است که شاید لازم باشد سایر باشگاه های فوتبال ایران نیز از آن درس بگیرند چرا که تنها قرارداد بلندمدت با بازیکنان باکیفیت است که منافع باشگاه را تامین می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۹۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان