//
کدخبر: ۱۸۸۸۷۵ //

آنچلوتی به احتمال حضورش روی نیمکت یوونتوس واکنش نشان داد

فوتبال جهان - کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی نسبت به احتمال حضورش روی نیمکت یوونتوس واکنش نشان داد.

 آنچلوتی به احتمال حضورش روی نیمکت یوونتوس واکنش نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلو آنچلوتی که شاگردانش با وجود قطعی بودن نایب‌قهرمانی‌شان در سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌وهفتم این رقابت‌ها بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند و با نتیجه 4 بر یک میهمان خود، اینتر را رد هم کوبیدند، پس از این بازی در خصوص شایعه رفتنش به یوونتوس اظهار داشت: کناره‌گیری از سمت نیز بخشی از حرفه مربیگری است اما نگران نباشید من هنوز دو سال دیگر با ناپولی قرارداد دارم. من با این باشگاه گره خورده‌ام و دوست دارم برای دو سال دیگر در این تیم بمانم. از بودن در ناپولی هم خوشحال هستم.

سرمربی ایتالیایی ناپولی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: این بازی تنها بازی‌ای نبود که نشان دادیم در میانه میدان کیفیت بالایی داریم، بلکه ما در نیم‌فصل اول بازی سطح بالایی از خود ارائه کردیم و تا حدودی در نیم‌فصل دوم هم خوب کار کردیم. وقتی انگیزه‌ای برای چنین بازی‌هایی ندارید - اشاره به مسجل بودن نایب‌قهرمانی تیمش - آماده کردن تیم کار آسانی نیست، اما بازیکنان ما حرفه‌ای بودند و بازی فوق‌العاده‌ای مقابل اینتر به نمایش گذاشتند.

کارلتو در خصوص هدف تیمش برای فصل آینده نیز گفت: فصل آینده سعی می‌کنیم تا جای ممکن پیشرفت کنیم. باید بازی‌های هجومی‌تری از خود ارائه دهیم و عملکردی که مقابل اینتر به نمایش گذاشتیم را تکرار کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۸۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان