تاریخ انتشار: 1398/02/30 10:57
کد خبر: 99431

اختصاصی/ نقش هواداران استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات/ احساسات بلای جان سرخابی ها

شاید تصور بر این باشد که تنها در فصل مسابقات هواداران نقش خود را باید به خوبی ایفا نمایند در حالی که در فصل نقل و انتقالات شاید وظیفه ای سنگین بر دوش باشد.
اختصاصی/ نقش هواداران استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات/ احساسات بلای جان سرخابی ها

بدون تردید باید نقش هواداران را در پیروزی  و شکست  هر تیمی غیرقابل انکار دانست و به این امر اعتقاد داشت که آنها یک ضلع مهم پازل های موفقیت و حتی ناکامی ها می باشند .
شاید خیلی ها بر این تصور باشند که هواداران تنها در فصل مسابقات نقش خود را باید به خوبی ایفا نمایند در حالی که در فصل نقل و انتقالات وظیفه ای سنگین بر دوش دارند.

رفتارهای احساسی و فشار بر مدیران برای عقد قرارداد و یا تمدید برخی از ستاره ها، می تواند یکی از این موارد باشد که هواداران به واسطه دسترسی به شبکه های اجتماعی و ایجاد موج روانی بر مدیران، آنها را وادار به توافق هایی می کند که ممکن است ارقامی بسیار بیشتر از آن مبلغی که مد نظر است، پرداخت گردد.
هواداران باید به این نکته توجه داشته باشند که مهم ترین چالش مدیران، کمبود منابع مالی باشگاه ها می باشد و تیم های پرسپولیس و استقلال علی رغم این که دولتی می باشند، هیچ گونه دریافتی از دولت نداشته و باید از طریق اسپانسر و دیگر منابع، بودجه های خود را تامین نمایند و افزایش هزینه های کاذب، می تواند آنها را چالشی جدید مواجه نماید.
پس نتیجه می گیریم که یک هوادار واقعی باید متوجه این امر باشد که هزینه اضافه بر دوش باشگاه نیندازد، اگر چه مدیران نیز باید توجه داشته باشند، ستاره ها نباید به سادگی از دست بروند و باید هر چه سریع تر و قبل از ورود هواداران و هیاهوهای تبلیغاتی، بازیکنان مورد نظر را جذب نمایند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwyop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ چگونه ستاره لیگ هجدهم استقلال از دست پرسپولیس پرید!