//
کدخبر: ۱۸۸۷۰ //

پایان رویای قهرمانی برای استقلال/ هدیه کمالوند به تراکتور

گسترش فولاد در دیداری خانگی استقلال تهران را متوقف کرد تا تراکتورسازی فرصت داشته باشد با پیروزی در مسابقه فردا به رتبه دوم برگردد.

به گزارش فرتاک نیوز، در ادامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم‌های گسترش فولاد و استقلال از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف هم رفتند.

کوروش ملکی، مرتضی اسدی، محسن حسینی، مسعود ابراهیم زاده، بابک حاتمی، علیرضا نقی‌زاده، مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان، امین درویشی، رضا خالقی‌فر و لوسیانو پریرا 11 بازیکن ابتدایی گسترش فولاد بودند و علیرضا منصوریان هم در ترکیب اولیه استقلال سید مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، بهنام برزای و علی قربانی را قرار داده بود.

نیمه اول این مسابقه با وجود تلاش هر دو تیم گلی نداشت ولی در نیمه دوم هر دو تیم به گل رسیدند. ابتدا گسترش فولاد در دقیقه 74 پس از حملات پیاپی از اشتباه مدافعان استقلال استفاده کرد و میثم نقی‌زاده پس از یک و دو با پریرا و عبور از سد مدافعان حریف به زیبایی دروازه رحمتی را باز کرد.

استقلال که نمی‌خواست بازنده این بازی باشد فشار حملات خود را بیشتر کرد تا در نهایت روی ارسال از سمت راست زمین، با پاس علی قربانی و شوت سر کش امید ابراهیمی به گل تساوی دست یافت.

دو تیم تا پایان مسابقه نتوانستند به گل دوم برسند تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

باتوجه به فاصله 10 امتیازی استقلال با پرسپولیس، تیم منصوریان دیگر به قهرمانی نخواهد رسید و از سوی دیگر گسترش فولاد با توقف آبی‌ها موجب شد تراکتورسازی فرصت داشته باشد تا با برتری مقابل صبا به رده دوم بازگردد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان