تاریخ انتشار: 1398/02/28 14:05
حسینی و رحمتی اختلافی با هم نداشتند
کد خبر: 99652

نامداری: رکوردهای استقلال را کسی نمی تواند جابه جا کند

مربی مربی دروازه‌بان‌های استقلال می‌گوید اختلافی که بین دروازه بان های این تیم مطرح می شود، فقط مربوط به فضای رسانه‌ای است و این دو هرگز مشکلی با هم ندارند.
نامداری: رکوردهای استقلال را کسی نمی تواند جابه جا کند

اشکان نامداری در مورد فصلی که با استقلال گذشت گفت: من نزدیک به ۱۰۰۰ روز است که در کادر فنی استقلال حضور دارم و نزدیک به ۷۰۰ روز آن به عنوان مربی گلرها فعالیت کرده ام که از این بابت بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم. در این مدت همیشه تلاش کرده ایم دروازه‌بان‌های تیم را آماده نگه داریم تا هر کدام در درون دروازه قرار گرفتند بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی ادامه داد: در طول دو فصلی که من در استقلال حضور دارم باید بگویم که ما چهار دروازه بان بسیار خوب و آماده داشته ایم. اول مهدی رحمتی که یک گلر بسیار با تجربه با سابقه ملی زیاد است که افتخارات او برای همه آشکار است و همه ما می دانیم که چقدر او دروازه‌بان بزرگی است و چقدر در بازی‌هایی که حضور داشت به پیروزی‌های استقلال کمک کرد. گلر بعدی سید حسین حسینی است که حالا می‌توانم به جرات بگویم به یک گل پخته تبدیل شده و گاهی عکس العمل هایی دارد که خود من حیرت می کنم و این نشان می‌دهد که او حالا به مرز پختگی رسیده است و البته شرایط خوبی برای خود در تیم ایجاد کرده است. ما پارسال گلری داشتیم به نام ارشیا بابازاده که مثل حمیدخان پدرش بسیار گلر چالاک و خوبی بود اما چون شرایط سنی او اجازه نمی داد نتوانستیم برای این فصل از او استفاده کنیم. دروازه بان سوم امسال ما مهدی نوراللهی بود که یک جوان بسیار خوب است و از استقلال توانست به تیم امید برود و این نشان می‌دهد او هم کیفیت لازم را دارد.

مربی دروازه بان های استقلال در مورد شایعاتی که در مورد اختلاف بین مهدی رحمتی و سید حسین حسینی در دو فصل گذشته وجود داشته هم می گوید: اول یک چیز را بگویم و آن هم این است که در بین تیم چهار نفره دروازه‌بانی استقلال همیشه احترام به بزرگتر حرف اول را می‌زند.  من برای شما باید بگویم که هرگز مهدی رحمتی روی حرف من حرفی نمی‌زند و سیدحسین حسینی هم هرگز نمی شود که احترام مهدی رحمتی را نگه ندارد، این اصول کاری ما بوده که از اول داشتیم و مسائلی که در مورد اختلاف بین دو دروازه بان ما مطرح می‌شود صرفاً مربوط به فضای رسانه‌ای است و  در عالم واقعیت این دو هرگز مشکلی با هم ندارند.

 اشکان نامداری در مورد  2 رکورد دفاعی خوب استقلال در دو سال گذشته هم می گوید: ما پارسال توانستیم بیشترین کلین شیت متوالی را با حسینی به ثبت برسانیم که من مطمئن هستم این رکورد سال‌های سال جا به جا نخواهد شد. امسال هم توانستیم رکورد کمترین گل خورده در تاریخ باشگاه استقلال را به ثمر برسانیم که این نشان می دهد دو دروازه‌بان کاملا آماده در ترکیب خود داشتیم و هم مهدی رحمتی و هم حسین حسینی در ثبت این رکورد بسیار خوب نقش داشتند. این هم رکوردی است که فکر می‌کنم افتخار آن در باشگاه استقلال ثبت شد و فکر نمی‌کند کسی بتواند آن را فعلا جابجا کند مگر دوباره به دست خود این دروازه بان ها که آماده ترین و با کیفیت ترین دروازه بان های لیگ برتر هستند این اتفاق رخ بدهد.

 وی افزود: شما اگر ببینید تمرین های دروازه بانی ما بسیار سخت و طاقت فرسا بود اما دروازه‌بان‌های ما هرگز در این تمرین ها مصدوم نشدند. آنها دو مصدومیت جزئی نصیبشان شد که هر دو در جریان تمرین گروهی بود و ما تمرینات را طوری طراحی کردیم که دروازه‌بان‌های ما با مشکل مصدومیت روبرو نشوند.

نامداری در پایان گفت: در پایان فصل باید از وحید طالب لو و حمید بابازاده تشکر ویژه داشته باشم. حمید بابازاده در این مدت نقش مربی و بزرگتر را برای من داشت و به وحید طالب لو هم همیشه در صفحه اینستاگرام خود از کار ما حمایت می‌کرد و این برای من بسیار اتفاق ارزشمندی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bnw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اشکان نامداری:به هیچ عنوان چنین قراری نگذاشته‌ایم!