//
کدخبر: ۱۸۸۴۱ //
شاگرد و استاد 3 امتیاز را می خواهند

مرفاوی- قلعه‌نویی؛ جنگ بقا و نایب قهرمانی

دیدار صبای قم و تراکتورسازی برای دو سرمربی استقلالی این دو تیم اهمیت زیادی دارد؛ بازی که به نوعی جنگ بقا و نایب قهرمانی است.

مرفاوی- قلعه‌نویی؛ جنگ بقا و نایب قهرمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 صبا و تراکتورسازی در شرایطی فردا روبه روی هم قرار می گیرند که 3 امتیاز این مسابقه را می خواهند. صبا پس از شکست مقابل پدیده در هفته گذشته و البته بردی که دیروز سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان به دست آورد، فعلا به رده پانزدهم سقوط کرده و خطر سقوط را بیش از هر زمان دیگری احساس می کند. از سوی دیگر تراکتورسازی بعد از 3 تساوی متوالی و امتیازات زیادی که از دست داده، تلاش خواهد کرد تا بار دیگر رتبه دوم جدول را از استقلال بگیرد.

 

صبا در نیم فصل دوم نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول کسب کرد اما همچنان در قعرجدول حضور دارد. شاگردان صمد مرفاوی برای اینکه بتوانند امتیاز خود در لیگ برتر را حفظ کنند، باید از این پس حداکثر امتیازها را بگیرند و برای این منظوراهمیت دیدار با تراکتورسازی را نیز خوب درک می کنند.

 

از سوی دیگر تراکتورسازی نیز شرایط خیلی خوبی ندارد. این تیم پس از مشکلات مربوط به نقل وانتقالات نیم فصل، نتایج خوبی نگرفته و حالا جریمه ای که باشگاه برای بازیکنان وکادرفنی در نظر گرفته، باعث شده تا روحیه نفرات هم کمی پایین بیاید. از سوی دیگر تراکتوری ها رتبه دوم را نیز هفته قبل به استقلال دادند و آنها خوب می دانند برای بخشش جریمه شان نیاز به نایب قهرمانی در لیگ برتر دارند.

 

تقابل امیر قلعه نویی و صمد مرفاوی دو مربی استقلالی تراکتور و صبا هم در نوع خود جالب خواهد بود؛ مرفاوی که سالها در استقلال دستیار امیر قلعه نویی بود، فردا حق شاگرد و استادی را به جا می آورد. البته رابطه این دو مربی همواره خوب بوده است و به نظر می رسد در کنار رفاقت هایی که در بازی فردا وجود خواهد داشت، یک رقابت جدی برای کسب 3 امتیاز نیز صورت بگیرد.

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان