//
کدخبر: ۱۸۸۲۷۸ //

خبر وحشتناکی که علیرضا بیرانوند به پرسپولیسی‌ها داد

علیرضا بیرانوند سنگربان محبوب و ملی‌پوش پرسپولیس اقدام به افشاگری بی‌سابقه‌ای را در برابر میلیون‌ها کاربر فضای مجازی کرد.

خبر وحشتناکی که علیرضا بیرانوند به پرسپولیسی‌ها داد
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند که یکی از بازیکنان بسیار محبوب و پرهوادار پرسپولیس به حساب می‌آید و دنبال‌کنندگان بسیاری را هم در فضای مجازی دارد، از طریق ویدیو کلیپ بسیار کوتاهی که در فضای مجازی منتشر کرد، افشاگری بزرگی را ترتیب داد تا جنجال بزرگی در فوتبال ایران پیش از دیدار حساس فینال جام حذفی برابر سپاهان رقم بخورد.

علیرضا بیرانوند که در کنار شجاع خلیل‌زاده حضور داشت و به دنبال پاسخ به ابراز احساسات هواداران اقدام به ضبط ویدیو کلیپ به مناسب قهرمانی پرسپولیس کرده بود اظهار داشت: این جام مبارک همه‌تان، اما خوب اینجور که مشخص است نمی‌گذارند در جام حذفی قهرمان شویم و تکلیف قهرمان آن جام از همین حالا مشخص شده است و می‌دانیم که چه خبر است!

-22715

شجاع خلیل‌زاده با شنیدن این جملات سریعاً بحث را عوض کرد که بیرانوند به او گفت: بالاخره می‌فهمند، چه اشکالی دارد، آقا پرسپولیس جام حذفی قهرمان نمی‌شود؛ همین جملات بیرانوند دقایقی بعد تبدیل به ترندترین سوژۀ داغ فضای مجازی شد تا ابهامات فراوانی نسبت به این ماجرا به‌وجود بیاید؛ گفتنی است که پرسپولیس تهران در فینال جام حذفی به مصاف سپاهان باید برود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان