تاریخ انتشار: 1396/05/06 17:57
کد خبر: 192786

ستاره های مصدوم در بیمارستان هم به دنبال مطالبات!

بازیکنی که در تیم ذوب آهن مصدوم شده اما به جای این که به مصدومیت و درمان زانوی آسیب دیده اش فکر کند به دنبال حق و حقوقش از اتاق پزشک است.
ستاره های مصدوم در بیمارستان هم به دنبال مطالبات!

 یعنی آسیب دیده ها حتی در بیمارستان هم دست از مطالبات خود بر نمی دارند. قاسم حدادی فر یکی از آنهاست. او هم از ذوب آهن مانند سایر بازیکنانی که از تیم های خود طلبکارند مطالباتی دارد. وقتی وضعیت باشگاه های صنعتی این است وای به حال بخش خصوصی!

اصرار بیمارگونه بعضی ها بر خصوصی شدن فوتبال ایران دور زدن در یک دایره بسته است چرا که دولتی ها در تامین مخارج خود درمانده شده اند بنابراین بخش خصوصی ایران که در صنعت کشور نیز ناکام بوده در این فوتبال پر از هزینه و خرج، بدون مشخص بودن منابع درآمدی چه خواهد کرد؟

خصوصی سازان در فوتبال ایران وقتی چندی از نخستین روزهای فعالیتشان می گذرد و عکس هایشان را می گیرند بیشتر پشت در اتاق مدیران دولتی در حال تکدی گری مشاهده می شوند!

آنها باشگاه را وارد چرخه خصوص سازی می کنند اما از نهادهای دولتی تقاضای اعانه دارند. این نکته نشان می دهد که خرج و دخل فوتبال ایران با هم نمی خواند. وقتی برای خصوصی سازی در فوتبال بستری مهای نشده توقع این که تمام باشگاه ها را خصوصی کرد یک دیوانگی محض است.

چندی پیش نوشتیم شانس آوردیم وزارت امور اقتصادی و دارایی، مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به هم زد.  مدعیان خرید این دو باشگاه امروز وضعیتشان مشخص است یکی از آنها شرکتی است که در اداره باشگاه نفت درمانده شده. دیگری در زندان است و معلوم نیست اگر اینها به عنوان مثال برنده مزایده باشگاه پرسپولیس می شدند امروز چه سرنوشتی در انتظار این تیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnvzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبرهای خوب برای برانکو و پرسپولیسی‌ها

سلیمی: بس کنید، رباط پاره نکرده‌ام
اختصاصی| دروازه بان بادران مطرح کرد؛