//
کدخبر: ۱۸۷۴۸۹ //

از اسطوره پرسپولیس تا کاپیتان استقلال، همگی در تراکتور رویایی فصل بعد

مالک تراکتورسازی برای بستن تیمی رویایی خود را آماه فصل نقل‌وانتقالات می‌کند.

از اسطوره پرسپولیس تا کاپیتان استقلال، همگی در تراکتور رویایی فصل بعد
به گزارش فرتاک نیوز،

هواداران تراکتورسازی این روزها برای به پایان رسیدن این فصل کابوس‌وار لحظه شماری می‌کنند و امیدوار هستند که تیم کهکشانی‌شان در ایستگاه آخر بتواند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

تنها نقطه امیدواری تی‌تی‌ها به وعده‌های زنوزی برای ساختن تیمی قدرتمند برمی‌گردد، مالک متمول این تیم تبریزی در طول فصل بارها اعلام داشته که برای فصل آینده تیمی کشهکانی خواهد ساخت که در تمامی جام‌ها مدعی باشد.

از همین رو گمانه‌زنی‌ها در خصوص خرید‌های پرسروصدای تراکتور از حالا آغاز شده و هر روز اخبار تازه‌ای در این خصوص به گوش می‌رسد.

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان که در نیم فصل لیگ استرالیا را به جای بازگشت به ایران انتخاب کرد، پس از حضوری ناموفق در سرزمین کانگروها، یکی از هدف‌های بزرگ باشگاه تراکتورسازی در فصل تابستان به حساب می‌اید.

البته رضا بزرگ‌ترین خرید زنوزی برای تیمش نیست، چرا که مالک متمول تراکتور برای برطرف کردن نقطه ضعف تیمش روی کاپیتان آبی‌های تهران دست گذاشته است.  گویا مدیران تراکتورسازی با اطلاع از روابط تیره و تار رحمتی با مجیدی و سران استقلال قصد دارند تا این دروازه‌بان با تجربه را برای فصل بعد به خدمت بگیرند.

به گفته خود محمد حسین کنعانی‌زادگان، باشگاه تراکتورسازی برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقداماتی را انجام داده و به همین خاطر به احتمال فراوان این مدافع ملی‌پوش را فصل بعد با پیراهن تراکتور خواهیم دید.

زنوزی برای تقویت کمربند خط میانی تیمش یک خرید باورنکردنی را هم درنظر دارد، این طور که از رسانه‌های داخلی خبر می‌رسد، سعید عزت‌اللهی، لژیونر ناموفق کشورمان درحال بررسی پیشنهاد مدیران تراکتورسازی است و به زودی تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

سوای تمام این‌ها بحث حضور علی دایی به عنوان سرمربی فصل بعد تراکتور از تمامی شایعات نقل‌وانتقالاتی این باشگاه مهمتر است و هیچ بعید نیست که شهریار فوتبال ایران فصل بعد هدایت تیم قرمز‌پوش تبریز را برعهده داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان