//
کدخبر: ۱۸۷۴۶۲ //

سانچس به خاطر پول به یونایتد پیوست/ پوگبا رفتنی است

مدافع فرانسوی سابق منچستریونایتد به اظهارنظر درباره تیم سابق خود پرداخت و ضمن انتقاد از آلکسیس سانچس پیش بینی کرد پل پوگبا منچستریونایتد را ترک کند.

سانچس به خاطر پول به یونایتد پیوست/ پوگبا رفتنی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسکای اسپورت، پاتریس اورا مدافع فرانسوی سابق منچستریونایتد که به بیان اظهارات صریح معروف است درباره آلکسیس سانچس گفت: من ترسی ندارم که این را بگویم بعضی از بازیکنان به خاطر پول به تیمی می‌روند. من مشکلی با سانچس ندارم و از همان اول که یونایتد با آن پیشنهاد به سراغ او رفتم پیش خودم همین تصور را داشتم. او پیشنهاد منچسترسیتی را داشت و می‌توانست در این تیم که فوتبال بهتری بازی می‌کند، به کار گرفته شود و گواردیولا می‌توانست سطح بازی او را بهتر کند. بنابراین من می‌خواهم بدانم دلیلی که او یونایتد را انتخاب کرد چه بود؟ لطفاً نگویید او از بچگی طرفدار منچستریونایتد بوده است. به همین خاطر قطعاً پیوستن سانچس به یونایتد به خاطر پول بوده است و شاید هم می خواسته شماره ۷ یونایتد را به تن کند و ستاره شود.

اورا درباره پل پوگبا هموطن خود نیز گفت: من فکر می‌کنم پوگبا در تابستان به تیم دیگری برود. او رفتنی است و می‌خواهد در تیم دیگری باشد و برای تیم دیگری بازی کند. او پیشنهادهایی برای تیم‌های دیگر دارد و می‌خواهد جای دیگری بازی کند.

آلکسیس سانچس یکی از بازیکنانی است که به احتمال زیاد منچستریونایتد را ترک خواهد کرد. او و خیلی‌های دیگر از این تیم جایی در برنامه‌های اوله گنار سولسشایر برای فصل بعد ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان