//
کدخبر: ۱۸۷۱۸۵ //

گرد و خاک استقلال در فوتبال ایران؛ هوای لیگ برتر مسوم است!

باشگاه استقلال تهران در هفتۀ اخیر شدیداً بر ناپاکی و ناعدالتی در فوتبال ایران بر ضد خود شکایت داشته و فضایی جنجالی را بر هفتۀ پایانی لیگ برتر حاکم کرده است.

گرد و خاک استقلال در فوتبال ایران؛ هوای لیگ برتر مسوم است!
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال تهران در دیدار برابر صنعت نفت آبادان از اشتباهات داوری شدیداً متضرر شد تا دیداری که می‌توانست با پیروزی ارزشمند آنها از دل استان زرخیر خوزستان به پایان برسد، در نهایت ماجرا با تساوی خاتمه یافت تا به ادعای کادر فنی و مدیریت آبی‌ها، آنها قهرمانی فصل را از دست بدهند که خیلی ادعای درست و منطقی به نظر نمی‌آید و بیشتر احساس می‌شود که برای سنگین کردن بار اشتباهات داوری، چنین جمله‌ای بیان شده باشد، چرا که استقلال مدت‌ها پیش در اثر اشتباهات فاحش مدیران قبلی و برخی افراد کارش در لیگ تمام شده بود!

امروز رهبر آبی‌ها برای بازپس‌گیری حق و حقوق ضایع شده، فرهاد مجیدی است، مردی که نزد آبی‌های تهران بسیار محبوب است، اما به طور کلی یک شخصیت کاریزماتیک و تاثیرگذار در سطح کلان فوتبال ایران به حساب نمی‌آید و با تمامی این تفاسیر خواهان آن است که قدرت را دوباره به استقلال بازگرداند و معتقد بر این است که ناپاکی در فوتبال ایران بیداد کرده و همۀ اتفاقات بر ضد تیمش است تا بدین عنوان هواداران متعصب خود را در این مسیر انتخاب شده همراه کند.

-464615

سیدرضا افتخاری و توفیقی

مطمئناً استقلال تهران با اشتباه کادر مدیریتی از خارج از گود ضربه‌های مهلکی را بر خود وارد شده دید، اما در آن روزها هم فوتبال ناپاک در جریان بود و مشابه تمام اتفاقاتی که برای استقلال رقم خورد، در سویی دیگر برای دیگر تیم‌ها رقم خورد؛ در بارزترین مثال مشهود، تراکتورسازی در یک اتفاق شوکه کننده از سوی برخی جریانات نامتعارف، به طور کل فرصت قهرمانی فصل را در حالی که یک مدعی تمام عیار بود با از هم پاشیده شدن شیرازۀ تیمش از دست داد، اما چنین گرد و خاکی را به بدین وسعت به راه نیانداخت و حداقل برای یافتن مقصر ماجرا، خود دست به کار شد و مسبب ضربۀ وارد شده را یافت و روی به سیاست جار و جنجال نیاورد.

اینکه فرهاد مجیدی رو در روی وزارت ورزش، وزارت خارجه، رقبا، فدراسیون، سازمان لیگ و .... بایستد، هیچ دردی از زخم‌های عمیق استقلال دوا نمی‌کند و حتی ماسک‌های سفید در اعتراض به اشتباهات داوری در روز پنجشنبه کاری را برای آنها به پیش نخواهد برد جز اینکه استقلالی‌ها بیش از پیش ذهنشان درگیر حواشی شود و به جای جنگ در میدان و صرف انرژی برای بهبود وضع، انرژی خود را در نبرد خارج از میدان صرف کند که هیچ نتیجه‌ای را برایشان در بر نخواهد داشت!

-196046

فرهاد مجیدی و امیرحسین فتحی

فرهاد مجیدی یا امیرحسین فتحی اگر به دنبال پشت پرده هستند و مدعی ناپاکی فوتبال می‌باشند، می‌توانند ابتدا از باشگاه و وضعیت تیم خود کارشان را آغاز کنند، جایی که وینفرید شفر به ادعای خود این افراد عملاً در نقش یک ایجنت ظاهر شده بود و قصد جابجایی بازیکنان را داشت، جایی که چند صد میلیارد تومان غیب شد و سود حاصل شده از ترانسفر شدن بازیکنان که عملاً سهم بیت المال بود، به تاراج رفت! بله فوتبال ناپاک این موارد را هم در بر می‌گیرد! فرهاد جان به فوتبال ایران خوش آمدی، برای تغییر فضای فوتبال، نیازی به جنجال و اتهام به این و آن نیست، ابتدا باید از خانۀ خود خانه تکانی را آغاز کرد تا همسایه‌ها شوق خانه تکانی را پیدا کنند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان