//
کدخبر: ۱۸۷۱۷۸ //

اتحاد کشندۀ پرسپولیس برای علیپور و بودیمیر؛ برانکو می‌داند عاقبت کار چیست؟!

پرسپولیس تهران در فصل 97/98 لیگ برتر، به دلیل ضعف بزرگ مهاجمان خود، به هیچ عنوان نتوانست عملکرد مناسبی را از خود ارائه بدهد تا انتقادات فراوانی متوجه آنها این تیم و خصوصاً خط حمله‌اش بشود.

اتحاد کشندۀ پرسپولیس برای علیپور و بودیمیر؛ برانکو می‌داند عاقبت کار چیست؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس تهران در فصل 97/98  در فاز هجومی خود شدیداً دچار ضعف و مشکل بود و این مشکل بزرگ عملاً در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر امان برانکو را برید تا با عملکرد بد علیپور و بودیمیر، خط هافبک سرخ‌ها نیز در ظن اتهام قرار بگیرد و بعضاً آنها متهم به قرار ندادن خوراک مناسب برای مهاجمان شدند تا برانکو نیز از چنگ منتقدین رها نشود و او به عنوان مسئول اصلی ناکامی‌های سرخ‌ها معرفی شود!

این روزها بازیکنان پرسپولیس در اقدامی که خیلی به نظر به نفع تیم و هوادارانش نمی‌آید، به دنبال آن هستند تا در این وضعیت بدی که مهاجمان تیم خود که به طور کل گلزنی را فراموش کرده‌اند، را به آقای گل فصل تبدیل کنند و این ماجرا در اتفاقات رقم خورده در چند هفتۀ اخیر کاملاً مشهود بوده است؛ به طور مثال هافبک‌های سرخ‌ها که بیش از مهاجمین بوی گل می‌دهند؛ از موقعیت‌های ایده‌آل خود چشم پوشی می‌کنند تا علی علیپور یا ماریو بودیمیر از موقعیت استفاده کنند و عنوان آقای گلی را بدست بیاورند و خصوصاً و بودیمیر از زیر بار فشار انتقادات خلاص شود!

پرسپولیس در اوایل دوران حضور برانکو، حس زیبای یکدستی را تجربه کرد و اتحاد ستودنی‌اش را به رخ فوتبال ایران کشید و به همین واسطه توانست از قعر جدول خود را جدا کند و به عنوان مدعی اصلی قهرمانی شناخته شود؛ اما آن روزها پرسپولیس سراسر ستاره بود و آمادگی و انگیزه! شرایط آن روزها که گلزنی طارمی با بابک حاتمی هیچ تفاوتی نداشت، با امروز سراسر متفاوت است، چرا که امروز در ترکیب پرسپولیس شاید فقط یک بازیکن آماده پیدا شود و هر گل برای سرخ‌ها در کورس بزرگ قهرمانی، هزاران گل بیارزد!

حال با این تفاسیر، آیا اصرار برانکو و دیگر پرسپولیسی‌ها برای رساندن علیپور به آقای گلی و بازگرداندن روحیه به او و بودیمیر با قراردادنشان در ترکیب اصلی، در حالی که این آخرین شانس سرخ‌ها برای کسب قهرمانی است، رفتاری عقلانی و درست خواهد بود؟! آیا اگر پرسپولیس جام را بنا بر تصمیمات احساسی و اشتباه کادر فنی و دیگر بازیکنان از دست بدهد و خود همین افراد در برابر انگشت اتهام هواداران قرار بگیرند، باز هم خبری از اتحاد خواهد بود؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان