//
کدخبر: ۱۸۶۹۰ //

ستاره جوان پرسپولیس جواب منتقدانش را داد

به ثمر رساندن دومین گل در بیست‌وپنجمین بازی فصل، آمار قابل‌دفاعی نیست اما قوسِ عجیبِ شوت علیپور به دروازه پیکان قبل از رحمان احمدی، منتقدان مرد جوان پرسپولیس را غافلگیر می‌کند.

به گزارش فرتاک نیوز، این گل، آنقدر مهم است که آمار علیپور را محو می‌کند و نام او در شمار مهره‌های موثر لیگ شانزدهم پرسپولیس قرار می‌دهد. کافی است به روزهای قبل از برگزاری بازی برگردیم تا به یاد بیاوریم که خیلی‌ها بعد از وداع همیشگی با رامین و مصدومیتِ فرشاد، علیپور را مهره‌ای نگران‌کننده برای پرسپولیس می‌دانستند اما مردِ شماره ۷۰، فقط برای تیم حریف نگران‌کننده بود.

علی علیپور، روزهای سختی را پشت‌سر گذاشت تا لذتِ جشن‌گرفتن این گل مهم را تجربه کند. همه آن‌هایی که نگران جثه نحیف او در بازی‌های بزرگ بودند، حالا برای نزدیک‌شدن به قهرمانی، به همین شانه‌های نحیف تکیه کردند. او بعد از ماجرای درگیری با رامین رضاییان در اردو، با حملات اینستاگرامی زیادی روبرو شده بود. حملاتی از سوی آن‌هایی که تصور می‌کردند این بازیکن مقصر کنار رفتن رامین از باشگاه است. برانکو اما خیلی زود علیپور را به جلسه‌های تمرینی بازگرداند و دوباره به او اعتماد کرد تا از کنار زمین، به تماشایِ قوسِ عجیب شوتِ او بنشیند. شوتی که رقیب را شوکه کرد و خودی‌ها را شوکه‌تر. ضربه‌ای که تردید را از قهرمانی پرسپولیس گرفت. که دستِ همه بازیکن‌ها را به لمس جام نزدیک کرد. تنها چند روز بعد از شکست در آبادان، علیپور گل قهرمانی تیمش را زد تا فشارِ باخت را با جادویِ برد عوض کند. تا صدایِ بحران را در پرسپولیس، خیلی زود خاموش سازد و کاری کند که دیگر هیچکس از نیاز به رامین برای قهرمانی، حرف نزند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان