//
کدخبر: ۱۸۶۲۲۲ //

پرسپولیسِ فصل نوزدهم دیدنی است!

برانکو روز یک‌شنبه یا دوشنبه لیست بازیکنانی که برای فصل آینده می‌خواهد را به عرب می‌دهد تا پروژه حفظ ستاره‌ها و تقویت تیم به صورت همزمان پیش برود.

پرسپولیسِ فصل نوزدهم دیدنی است!
به گزارش فرتاک نیوز،

اطراف تیم و باشگاه پرسپولیس پر از اخبار خوب است. شاید شما هنوز در فضای شکست مقابل پاختاکور و حذف از آسیا باقی مانده باشید، اما دیگر همه چیز تمام شده و باید به آینده فکر کرد. آینده باز هم می‌تواند متعلق به پرسپولیس باشد همان‌طور که این تیم در چهار سال گذشته، مثل یک غول قدرتمند روی قهرمانی لیگ یله کرده و دلش نمی‌خواهد تیم‌های دیگر حتی نزدیک جام شوند. آن‌ها با ۴ امتیاز دیگر، دوباره قهرمان می‌شوند و البته شانس آن را دارند که در جام‌حذفی نیز، جام را بالای سر ببرند. این پرسپولیس استثنایی، به قول پیشکسوتان باشگاه، حتی از آن تیم قدرتمند دهه‌های ۶۰ و ۷۰ نیز قوی‌تر است. تیمی جنگنده که به بازی‌هایش هیجان می‌دهد و اگر خسته نباشد، به خصوص در ورزشگاه آزادی همیشه برای برد با گل‌های زیاد به میدان می‌رود. تیمی که هواداران پرسپولیس، حتی مخالفان برانکو نیز نمی‌توانند دوستش نداشته باشند. 

البته باشگاه بعد از جدایی حمیدرضا گرشاسبی دچار مشکلات عدیده‌ای شد. تحریم سوئیفت اجازه نمی‌داد کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین فیفا، حق تیم را به حساب باشگاه واریز کنند. اقساط اسپانسر به تازگی دریافت شده بود و حق پخش نیز، به باشگاه تعلق نمی‌گرفت. بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی نیز در حد پرداخت هزینه‌های جاری بود. عرب که چند ماهی به تنهایی کار‌ها را پیش می‌برد، منتظر حضور هیئت‌مدیره ماند تا بتواند برنامه‌هایش را اجرایی کند آن‌هم در شرایطی که فشار برانکو و بازیکنانِ طلبکار هزار برابر شده بود. 

بالاخره این اتفاق افتاد و پول قابل توجهی به حساب پرسپولیس واریز شد. عرب توانست هم به برانکو پول بدهد و هم به بازیکنان. البته این اولین قدم مدیرعامل باشگاه بود. برانکو خندید و قول داد فصل بعد می‌ماند. قدم دوم، مهم‌تر بود. پیشنهاد تمدیدقرارداد به بازیکنان نامدار تیم. کمال کامیابی‌نیا و شجاع خلیل زاده منتظر این پیشنهاد بودند و حاضر شدند قرارداد سفید با باشگاه امضا کنند و بمانند. سایر بازیکنان هم می‌مانند درست مثل بشار رسن که ماندنی شده و بقیه هم به برانکو قول دادند در صورتی که فصل آینده نیز در تیم ماندگار باشد، آن‌ها هم به کارشان ادامه دهند و قید تمام پیشنهادات را بزنند. درست در هفته‌ای که موتور ایرج عرب برای بالا بردن توان مالی باشگاه گرم شد، برانکو برای ماندن تا پایان قراردادش که فصل آینده است، جواب مثبت داد و حالا نوبت بازیکنان است که قراردادشان را تمدید کنند. 

نکته جالب دیگر، اخباری است که برای جذب بازیکنان جدید می‌شنویم. شاید عرب برای آرام کردن جو تیم به دنبال تکذیب اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشد، اما باید بدانید که خبر‌های خوبی در راه است و حداقل ۳ ستاره بزرگ لیگ داخلی به پرسپولیس اضافه خواهند شد. همچنین برانکو روز یک‌شنبه یا دوشنبه لیست بازیکنانی که برای فصل آینده می‌خواهد را به عرب می‌دهد تا پروژه حفظ ستاره‌ها و تقویت تیم به صورت همزمان پیش برود. اگر این اتفاقات رقم بخورد، پرسپولیسِ فصل نوزدهم نیز دیدنی است؛ تیمی که با برانکو همیشه مدعی قهرمانی خواهد بود و به خاطر حفظ ستاره‌ها و جذب بازیکنان جدید، جذاب می‌ماند. منتظر این پرسپولیس تماشایی پس از هت‌تریک در قهرمانی لیگ باشید!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان