تاریخ انتشار: 1398/02/17 16:08
کد خبر: 100976

اختصاصی/ روزهای سخت فرهاد و تجربه ای گران بها / از تنش در باشگاه تا حمایت هواداران دو آتشه آبی پوش

فرهاد مجیدی بالاخره در قامت یک مربی بر روی نیمکت استقلال نشست تا تجربه ای گران بها در استقلال کسب نماید.
اختصاصی/ روزهای سخت فرهاد و تجربه ای گران بها / از تنش در باشگاه تا حمایت هواداران دو آتشه آبی پوش

فرهاد مجیدی را باید بدون تردید یکی از اسطوره های باشگاه استقلال دانست، ستاره ای که در طول دوران بازیکنی اش از محبوبیت بسیار فراوانی نزد هواداران برخوردار بود و بعد از به آویختن کفش هایش، هم چنان محبوب ماند.

از او در طی چند سال گذشته بعنوان یکی از گزینه های مربیگری استقلال نام برده می شد، ولی هر بار به نوعی یا با سکوت او همراه بود یا این که تکذیب می شد و این موضوع برای خیل عظیم هوادارانی که او را عاشقانه دوست دارند، بسیار سخت بود.

اما این اتفاق در لیگ هجدهم و با حضور بر روی نیمکت آبی پوشان بعنوان دستیار شفر و در نهایت با برکناری سرمربی آلمانی استقلال، برای فرهاد رقم خورد تا هواداران آبی پوش پایتخت، سرمست از این اتفاق، ناکامی های چند سال گذشته را فراموش نموده و به این دلخوش باشند که ستاره محبوب خود را بر روی نیمکت می بینند و همین شاید مرحمی بر زخم های آنها باشد.

اما آیا این پایان راه است؟ به راستی کیست که نداند، این مرحم مقطعی می باشد و تاریخ اثبات نموده که هواداران تا پایان برای محبوب ترین ها هم فریاد هورا سر نمی دهند و ممکن است روزی همین سکوها که الان در تسخیر طرفداران فرهاد مجیدی بوده و با عشق نام او را فریاد می زنند، با چند نتیجه ضعیف به جهنمی برای او تبدیل شود که تصورش هم برای فرهاد که همواره صدای تشویق را از روی سکوها شنیده است، باور کردنی نباشد.

او الان و در کم ترین زمان ممکن که تصورش هم می کرد، بعنوان مرد شماره یک استقلال در امور فنی تبدیل شده است و توانسته از دو بازی گذشته خود یک پیروزی در برابر استقلال خوزستان در لیگ برتر و یک نتیجه تساوی برابر الدحیل در جام باشگاه های آسیا کسب نماید، نتیجه ای که شاید بر روی کاغذ که حکایت از میانگین کسب 2 امتیاز از هر مسابقه است، نتیجه ای آیده ال باشد، اما کیست که نداند، تساوی برابر الدحیل یعنی پشت سرگذراندن یک شب کابوس وار برای فرهاد و هوادارانی که از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند.

جان کلام این که، فرهاد مجیدی یک گوهر گران بها برای استقلال محسوب می شود و حضورش در روی نیمکت آبی پوشان می تواند مدت ها حاشیه ای امن برای مدیران این باشگاه که این روزها اسیر تنش های درونی بسیاری می باشند، را فراهم نماید، اما آیا این می تواند پایان راه باشد یا این که این باید فرهاد مراقب باشد که در این برهه از تاریخ، با اندوختن تجربه ای ارزشمند، مسیر را برای آینده هموار نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bbbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی پنج دیدار مهم فرهاد/ مجیدی و آزمونی سخت

شفر به سرنوشت کخ دچار شد
آلمانی ها در استقلال شانس نمی آورند