//
کدخبر: ۱۸۵۳۵۳ //

یک اتفاق بی‌نظیر برای پرسپولیس؛ هر بازی، یک جام

پرسپولیس امشب در حالی پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برابر پاختاکور ازبکستان برگزار می‌کند که سرخپوشان از 4بازی قبلی تنها 4امتیاز اندوخته‌اند.

یک اتفاق بی‌نظیر برای پرسپولیس؛ هر بازی، یک جام
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابراین فینالیست فصل گذشته آسیا برای صعود به یک‌هشتم نهایی چاره‌ای ندارد جز اینکه بازی امروز را ببرد و تازه از مسابقه روز آخر برابر السد قطر هم یک یا 3امتیاز بگیرد. پس دیدار امروز با پاختاکور، عینا برای پرسپولیسی‌ها «فینال» است؛ مسابقه‌ای که ناکامی در آن به‌احتمال فراوان کار قرمزها را در لیگ قهرمانان یکسره خواهد کرد. این فضا اما در طول 3 هفته آینده همچنان برای پرسپولیس وجود خواهد داشت و به نوعی هر مسابقه، تکلیف یک جام را برای شاگردان برانکو روشن خواهد کرد. این یک اتفاق بی‌نظیر است که صرفا به‌خاطر مقاومت پرسپولیس در هر سه جام ممکن تا روزهای پایانی رخ داده؛ روزهایی بسیار حساس که کوچک‌ترین حادثه‌ای می‌تواند باعث تغییر سرنوشت سرخپوشان پس از چندین‌ماه زحمت و عذاب شود.
پرسپولیس بعد از بازی فینال‌گونه با پاختاکور که امروز برگزار می‌شود، باید خودش را برای دیدار شنبه‌شب برابر ماشین‌سازی تبریز آماده کند؛ آخرین بازی خانگی سرخ‌ها در لیگ برتر که عمده امیدها برای قهرمانی سوم به همین مسابقه بسته شده است. همه بازی‌های شنبه‌شب همزمان است. اگر پرسپولیس موفق به شکست ماشین‌سازی شود و سپاهان هم در بازی همزمان برابر پدیده امتیاز از دست بدهد، تیم برانکو قهرمان خواهد شد. در غیراین صورت کار گره می‌خورد و بازی روز آخر در زمین ناهموار پارس‌جنوبی جم تعیین‌کننده خواهد بود. هفته سی‌ام لیگ روز پنجشنبه 26اردیبهشت برگزار می‌شود و پس از آن پرسپولیس روز سوم خرداد در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان باید نیمه‌نهایی جام حذفی را برابر سپاهان برگزار کند. این بازی هم به نوعی فینال است و تکلیف سومین جام را روشن می‌کند. با احترام به تیم شگفتی‌ساز داماش گیلان که از لیگ دو به فینال جام حذفی رسیده، حداقل روی کاغذ برنده بازی پرسپولیس و سپاهان شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارد. پس روشن است که تمام بازی‌های باقیمانده برای قرمزها حکم فینال را دارد. شاید آنها در آسیا از گروه‌شان بالا بروند و در داخل کشور هم بعد از 20سال دبل کنند، اما در عین حال ممکن است هر سه موقعیت به آسانی از دست برود و حسرتی تاریخی برای آنها باقی بماند! 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان