//
کدخبر: ۱۸۵۱ //

کی روش:برانکو به من توهین کرده است

کی روش گفت: برانکو کسی است که به او قول داده شده، وقتی من از تیم ملی رفتم، هدایت تیم را بر عهده بگیرد. برانکو حسود است و ناامید شده و به من توهین کرده است.

کی روش:برانکو به من توهین کرده است

به گزارش فرتاک نیوز،سرمربی تیم ملی ایران چندی پیش بار دیگر استعفای خود را تقدیم رئیس فدراسیون ایران کرد تا صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ که بدون شکست به این مهم دست یافته، با خبری عجیب روبه‌رو شود. سرمربی سابق رئال‌مادرید و پرتغال، فدراسیون فوتبال ایران را به ناهماهنگی در اجرای برنامه برای جام جهانی متهم کرده است.

او معتقد است این فدراسیون شرایط خوب را برای صعود به جام جهانی فراهم نکرده است. بعد از این اتفاق، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است با کی‌روش صحبت خواهد کرد و تیم ملی مثل همیشه در اولویت خواهد بود تا بازیکنان با مسئولیت‌پذیری بالا در خدمت تیم او باشند؛ چراکه ایران در برهه حساسی است و باید برای رسیدن به جام جهانی تلاش زیادی کند. طبق نظر کی‌روش، بعد از آنکه ایران به دور دوم انتخابی جام جهانی روسیه راه یافت، از او سؤال شد تا یک برنامه آماده‌سازی برای ۱۰ بازی در دور نهایی انتخابی جام جهانی ارائه کند.

برنامه اول به دلیل اینکه قابل اجرا نبود، لغو شد، اما آنچه برنامه دو یا پلن B نامیده شد، از طرف فدراسیون مورد قبول قرار گرفت و آن را مربیان، بازیکنان و باشگاه‌ها در کنار فدراسیون قبول کردند، اما در ادامه اختلاف‌نظرهایی با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ ایجاد شد. او (در جریان اردوی دوبی) از اینکه بازیکنانش را در تمرین ندارد و در اردوهای تیم ملی هستند، نگران است. آخرین اختلاف نظر این دو، مربوط به اردوی تمرینی بود که در امارات برگزار شد. در همین رابطه کارلوس کی‌روش گفت: ما برنامه داشتیم تا در میانه‌های فصل  در اردویی بازیکنان را کنار هم داشته باشیم، اما حمله شد که چرا این اتفاق صورت گرفته است.

برانکو عنوان کرد اگر تیمش به مشکل بخورد، من مسئول آن هستم. لیگ‌ قهرمانان از ۲۳ فوریه شروع می‌شود. خیلی کشورهایی که تعطیلات زمستانی دارند اردوهای تمرینی برای بازیکنان داخلی خودشان برپا کردند و همه به تیم ملی کمک می‌کنند. گزارش‌هایی منتشر شده که برانکو ایوانکوویچ، قرار است سرمربی بعدی تیم ملی ایران باشد. او در این رابطه گفت: این از روی هماهنگی باشد یا از روی اتفاق، برانکو کسی است که به او قول داده شده، وقتی من از تیم ملی رفتم، هدایت تیم را بر عهده بگیرد. برانکو حسود است و ناامید شده و به من توهین کرده است.

او نمی‌تواند از تیم ملی به عنوان یک بهانه برای اشتباهات خودش استفاده کند. او چرا این موضوعات را مطرح می‌کند؟ او باید احترام بیشتری برای ما قائل باشد. من از رئیس فدراسیون فوتبال می‌خواهم که این اجازه را به برانکو ندهد تا برنامه‌ای را که قبلا مورد تأیید قرار گرفته، زیر سؤال ببرد. اگر فدراسیون به اندازه کافی قوی نیست تا از تیم ملی دفاع کند، من اینجا چه کار می‌کنم؟

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۱ //
ارسال نظر
 
  • کارگربدبخت خوزستانی

    درود بر برانکووووووو...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان