//
کدخبر: ۱۸۵۰۸۰ //

تغییر ساعت تمرین پاختاکور/ بازی پرسپولیس و پاختاکور ۲ محروم دارد

تیم فوتبال پاختاکور تمرین رسمی امروز خود را یک ساعت زودتر از زمانی که پیش از این اعلام شده بود، انجام خواهد داد.

تغییر ساعت تمرین پاختاکور/ بازی پرسپولیس و پاختاکور 2 محروم دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در جلسه هماهنگی مدیران که امروز در هتل رادیسون بلو برگزار شد، مقرر گردید تیم پاختاکور تمرین امروز یکشنبه را که پیش از این قرار بود در ساعت 18 به وقت محلی انجام شود، یک ساعت زودتر برگزار کند. این برنامه در زمین تمرینی این تیم انجام می‌شود.

این در حالی است که تیم فوتبال پرسپولیس تمرین خود را در همان ساعت 18 که زمان برگزاری بازی به وقت تاشکند است، در زمین اصلی انجام می‌دهد.

گفتنی است؛ در صورتی که برنامه قبلی مبنی بر برگزاری همزمان تمرین دو تیم در دو زمین اجرا می‌شد، نمایندگان رسانه‌ها در عمل، حضور در 15 دقیقه ابتدایی تمرین یکی از دو تیم را از دست می‌دادند.

خلیل‌زاده و دوستونبک محرومان روز پنجم

مدافع پرسپولیس و هافبک پاختاکور در مصاف دوم دو تیم به دلیل دو اخطاره بودن، حضور نخواهند داشت.در جلسه هماهنگی مدیران، همانطور که پیش از این مشخص بود، بر دو اخطاره و محروم بودن شجاع خلیل‌زاده تاکید شد.از تیم پاختاکور هم بازیکن شماره 17 این تیم، دوستونبک خامداموف محروم است.

هافبک پاختاکور بیشتر در کناره‌ها بازی می‌کرد. او 23 ساله بوده و در این فصل به پاختاکور ملحق شده است. وی برای چهار سال در بنیادکار بازی می‌کرد ولی از تیم آنژی ماخاچکالا به پاختاکور پیوست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۰۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان