//
کدخبر: ۱۸۴۵۷۵ //

بحران در پرسپولیس؛ برانکو در آستانه جدایی از پرسپولیس + عکس

سرمربی کروات سرخ‌پوشان اظهارات مهمی را به رسانه‌ها گفته است.

بحران در پرسپولیس؛ برانکو در آستانه جدایی از پرسپولیس + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

شایعات فراوانی درخصوص جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس شنیده می‌شود و این موضوع تبدیل به جدی‌ترین نگرانی هواداران پرشمار این تیم در ماه‌های اخیر شده است.

روزنامه خبرورزشی در آخرین شماره خود نوشت که برانکو از روز 13 اردیبهشت ( امروز- جمعه) با توجه به پرداخت نشدن مطالباتش می‌تواند از سرخ‌پوشان جدا شود. موضوعی که خود برانکو نیز در آخرین مصاحبه با رسانه‌ها آن را تایید کرد اما گفت که تا انتهای فصل با پرسپولیس خواهم ماند. سرمربی کروات در پاسخ به خبر جدایی‌اش اظهار داشت:

بله همیشه مثل بازیکنان می‌توانیم مذاکره کنیم. شاید هر اتفاقی رخ دهد! ما حرفه‌ای هستیم و بر آن اساس تصمیم می‌گیرم.  نامه فسخ قرارداد من آماده است اما تا آخر فصل اجرا نمی‌شود که بخواهم فسخ کنم اما تاکید می‌کنم در پایان هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دوران زیبایی در پرسپولیس داشتم اما ما در حال حاضر 6 بازی تا پایان فصل داریم. 2 بازی در لیگ برتر، 2 بازی لیگ قهرمانان و 2 بازی جام حذفی. باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

به نظر می‌رسد با این صحبت‌ها برانکو به نوعی هشدار داده است که با توجه به شرایط فعلی مکان جدایی‌اش بیشتر از باقی ماندن در جمع تیم است.

 

خبر ورزشی - 5 شنبه

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان