//
کدخبر: ۱۸۴۵۳۰ //

قطبی: اشتباهی که روی گل حریف صورت گرفت را نمی‌دانم چطور تعبیر کنم

افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: متأسفانه از عملکرد بازیکنان نیمه اول راضی نبودم و گل بدی خوردیم.

قطبی: اشتباهی که روی گل حریف صورت گرفت را نمی‌دانم چطور تعبیر کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین قطبی پس از تساوی تیم برابر پیکان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی در نیمه اول سرعت زیادی نداشت اما 15 دقیقه پایانی این نیمه شرایط بهتر شد. متأسفانه از عملکرد بازیکنان در این نیمه راضی نبودم و گل بدی خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم، بهتر بوده و موقعیت‌های بهتری ساختیم و بازی را مساوی کردیم. خیلی دوست داشتیم در کنار هواداران بازی را ببریم اما بازی سخت بود. وقتی وسط جدول هستید، باانگیزه نگه داشتن بازیکنان سخت است. از همه هواداران و انرژی‌ای که دادند، تشکر می‌کنم. از بازیکنان نیز به خاطر تلاش‌شان تا آخرین لحظه تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چرا فولاد در خانه خوب نتیجه نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: اشتباهی که روی گل حریف صورت گرفت را نمی‌دانم چطور تعبیر کنم. این اشتباه طبیعی نبود. وقتی اینگونه گل می‌خورید، شرایط سخت می‌شود. تیم‌ها نیز مقابل ما در خانه بسته بازی می‌کنند. ما کیفیت و سرعت حرکت و چرخش توپ را برای دادن پاس‌های آخر در نیمه اول نداشتیم. در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم و زمانی که موقعیت‌ها را از دست می‌دهید، شرایط سخت می‌شود. مگر چند موقعیت لازم است تا بزنید؟ چند اشتباه لازم است تا شرایط سخت شود. وقتی موقعیت‌ها از دست می‌رود و گل نمی‌زنیم، ما را غمگین می‌کند.

قطبی در خصوص برنامه فصل آینده برای جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: تفکر فولاد باید این باشد که ابتدا منطقی فکر کند. ابتدا باید در بین بازیکنان خوزستانی ببینند که کدام بازیکنان می‌توانند فولاد را به اهداف‌شان برسانند، سپس به بازیکنان دیگر مناطق نگاه کنند و اگر بازیکن ایرانی نبود به سراغ بازیکنانی دیگر در کشورهای خارجی رفت.

وی در مورد اینکه چرا در چنین بازی‌هایی به جوانان بازی نمی‌دهد، گفت: همه از ما جوانگرایی می‌خواهند اما وقتی بازیکن جوان کیفیتی ندارد که بتواند کمک کند تا تیم نتیجه بگیرد، نمی‌شود از او استفاده کرد. ما بازیکنان جوان خوب داریم. وقتی در ژاپن بودم، سال دومم همه بازیکنانم زیر 23 سال بودند که به رده دوم و سومی نیز دست یافتیم. بازیکنانی بودند که کیفیت خوبی داشته و تاکتیک پذیر بودند. ما بازیکنان با استعداد داریم اما بازیکنانی که بتوان به آنها تکیه کرد و وظیفه‌شناس باشند و بتوانند جریان بازی را تغییر دهند و بازیسازی کنند را نداریم. متأسفم و وظیفه من است که شرایط این گونه بازیکنان را بهتر کنم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان