//
کدخبر: ۱۸۴۴۳۰ //

برکناری شفر یک تصمیم عجولانه بود

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تغییر سرمربی در فاصله سه هفته مانده تا پایان لیگ برتر تصمیم درستی نبود، گفت: مدیران استقلال برای برکناری شفر تصمیم عجولانه گرفتند.

برکناری شفر یک تصمیم عجولانه بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سیروس دین محمدی در خصوص برکناری شفر اظهارداشت: اعتقاد دارم مدیران استقلال در مورد برکناری شفر تصمیمی عجولانه گرفته اند. آنها خیلی زود و بدون اینکه با کسی مشورت کنند دست به چنین کاری زدند. ۳ بازی تا پایان فصل در لیگ برتر و دو بازی در لیگ قهرمانان باقی مانده بود. اجازه می‌دادند شفر می‌ماند تا این سه بازی را پشت سرگذاشته تا استقلال بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

وی تاکید کرد: با این شرایط وضعیت استقلال سخت‌تر و پرحاشیه تر از گذشته شد. کار منطقی صورت نگرفت. مدیران استقلال می‌توانستند برای چند بازی باقی مانده از شفر حمایت کنند بعد در مورد رفتن او تصمیمی منطقی می‌گرفتند.

وی در خصوص حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت گفت: معتقدم فرهاد ریسک بزرگی انجام داد. اگر بتواند در این چهار بازی موفق باشد که محبوبیتش افزایش پیدا می‌کند اما اگر او موفق نشود کارنامه مربی گری او خدشه دار شده و رزومه خوبی برای او باقی نمی‌ماند. البته مجیدی بازیکن باتجربه ای است و مطمئناً به خاطر هواداران این کار را کرده اما شرایط برای او سخت خواهد شد. در تمامی دنیا هم بعد از اینکه سرمربی برکنار می‌شود معمولاً کمک او جانشین وی می‌شود ولی من امیدوارم مجیدی بتواند در این ۵ بازی موفق باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده مربیگری استقلال را به یک گزینه داخلی بسپارند یا خارجی، گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه بمب حاشیه هستند. مطمئناً یک مربی داخلی با حاشیه‌های زیادی روبرو می‌شود و باید آنقدر مدیریتش قوی باشد تا بر حواشی تیم و اطراف تیم غلبه کند.

دین محمدی تاکید کرد: پرسپولیس ۳ سال است با برانکو کار می‌کند و توانسته دو بار به قهرمانی دست پیدا کند بنابراین او شناخت خوبی از فوتبال داخلی و ملی ما دارد و همین مسئله به او کمک مؤثری کرده است.

هافبک پیشین استقلال اظهارداشت: اگر قرار است یک مربی خارجی بیاوریم باید کسی را به استقلال بیاوریم که در سه چهار سال گذشته بیکار نبوده باشد بلکه باید مربی به خدمت گرفته باشد که هم درجه یک باشد و هم از فوتبال شناخت خوبی داشته باشد. اگرچه هزینه مربی خارجی بسیار سنگین است ولی باید باشگاه استقلال دست به چنین کاری بزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط این روزهای استقلال بحرانی و سخت است. انتظار هواداران از تیم بسیار بالا است. بنابراین مدیران استقلال باید در خصوص جذب یک مربی خارجی خوب عجله نکنند و یک تصمیم منطقی و درست گرفته تا دوباره شاهد بحران و حواشی در استقلال نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان