//
کدخبر: ۱۸۴۲۱۸ //

توضیحات صیادمنش درخصوص دلیل غیبتش در تمرینات استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال دلیل غیبتش در تمرینات این تیم را پارگی همسترینگش عنوان کرد.

 توضیحات صیادمنش درخصوص دلیل غیبتش در تمرینات استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

اللهیار صیادمنش درباره شایعاتی که پیرامون دلایل عدم حضور او در تمرینات منتشر شده، گفت: با توجه به نتایج آزمایشاتی که دکتر نوروزی در جریان آن هستند، عضله همسترینگ من دچار پارگی شد و ۲۰ سانتی متر خون ریزی داشت. این مصدومیت نیاز به حداقل ۲ تا ۳ ماه استراحت دارد اما من همه تلاش خود را انجام دادم و با کمک کادر پزشکی شرایط من به شکلی پیش رفت که من با گذشت ۲ ماه، بهبود پیدا کردم و اکنون در حال تقویت عضلانی خود هستم.

مهاجم استقلال ادامه داد: اگر این مرحله را سپری و خودم را تقویت نکنم، قطعاً نمی‌توانم برای تیم به میدان بروم زیرا دوباره دچار آسیب دیدگی می‌شوم و حتی امکان دارد فوتبال من تمام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط عضله همسترینگ همچنین این احتمال وجود دارد که رباط صلیبی من پاره شود. به همین دلیل روزی سه جلسه زیر نظر دکتر نوروزی به تمرین می‌پردازم و همه تلاشم را می‌کنم تا با تمام توان برای استقلال به میدان بروم. فعلاً تمام تمرکز من این است که عضله خود را تقویت کنم و سپس برای ادامه حضور در تمرینات آماده می‌شوم.

صیادمنش که با سایت باشگاه استقلال گفتگو کرده است، درباره زمان اضافه شدن خود به تمرینات بیان کرد: بعد از دیدار با استقلال خوزستان کنار تیم تمرین خواهم کرد و اگر خدا بخواهد در بازی‌های بعدی و پایانی لیگ به تیم بزرگ استقلال کمک می‌کنم.

او در ادامه درباره خبر سرماخوردگی خود گفت: در این مدت دچار سرماخوردگی شدم که البته دلیل غیبت من سرما خوردگی نیست و بعد از دیدار با استقلال خوزستان دویدن در کنار بازیکنان دیگر در تمرین را آغاز می‌کنم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان