//
کدخبر: ۱۸۴۰۶ //

گواردیولا: آزمون دشواری مقابل چلسی داریم

سرمربی آبی‌های منچستر فردا شب بازی سختی را برای تیم تحت‌هدایتش پیش‌بینی کرد.

گواردیولا: آزمون دشواری مقابل چلسی داریم

به گزارش فرتاک نیوز، پپ گواردیولا که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در آزمون دشواری از رقابت‌های لیگ برتر، میهمان چلسی صدرنشین هستند، در کنفرانس خبری امروز خود گفت: ما در مرحله رشد و پیشرفت هستیم. می‌دانم که تیمم چه وضعیتی دارد و کجای کار است. ما فردا شب آزمون دشواری مقابل چلسی در رقابتی حساس داریم. به هر حال باید بیشتر پیشرفت کنیم، به خصوص در محوطه جریمه حریف.

گواردیولا که تیمش در نیم‌فصل اول فصل جاری لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک مغلوب آبی‌های لندنی شد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: تقابل با چلسی بازی دشواری است، به خصوص اینکه قرار است در استمفوردبریج به مصاف این تیم برویم. ما باید از این بازی‌های اینچنینی چیزهایی برای آینده یاد بگیریم. هر بازی دشواری خاص خود را دارد و از بازیکنانم می‌خواهم که فقط به فکر ارائه بازی خود باشند.

وی با اشاره به صدرنشینی شاگردان آنتونیو کونته تصریح کرد: چلسی شایسته بودن در جایگاهی است که در آن قرار دارد. آنها بازی‌های زیادی را برده‌اند و سزاوار صدرنشینی هستند. با این وجود نباید فراموش کرد که چلسی این فصل در رقابت‌های اروپایی نبوده و به طبع بازی‌های کمتری انجام داده و فرصت آماده‌سازی بیشتری داشته است. آنها فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهند بود و کیفیت رقابت در این مسابقات را دارند.

منچسترسیتی در حال حاضر با 11 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان