//
کدخبر: ۱۸۳۸۸۲ //

فرهاد مجیدی و سناریوهای پیش رو

از چگونگی جدایی شفر و اما و اگر‌هایش که بگذریم نوبت به آمدن فرهاد مجیدی می‌رسد.

فرهاد مجیدی و سناریوهای پیش رو
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاره محبوب آبی‌ها که اتفاقا چند ماهی هست که در کادر فنی شفر قرار دارد و به این واسطه که بارها قاب دوربین‌ها او را درحال مشورت دادن به سرمربی تیم نشان داده، نمی‌توان سهم او را هم در ناکامی‌های اخیر نادیده گرفت. اوکه چند سال پیش از این و بعد از ناکامی مظلومی هم گزینه استقلال بود در آن دوران  این پیشنهاد را رد کرد تا فردی باهوش در انتخاب زمان مناسب برای حضور در استقلال لقب گیرد. حالا  سوال این است که آیا در مقطع فعلی، زمان برای چنین ریسکی مناسب است؟ تصمیم او اما منتقد کم ندارد. کسانی که حتی از سر دلسوزی نگرانند و هشدار می‌دهند که فرهاد هم به سرنوشت منصوریان دچار خواهد شد.فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق باشگاه براین باور است که مدیران باشگاه می‌خواهند پشت محبوبیت او پنهان شوند: «ما یکسری سرمایه‌های خوب در استقلال داریم که اگر نتوانیم از آنها مراقبت کنیم این سرمایه‌ها را می‌سوزانیم.

متاسفانه برخی برای نجات خودشان از محبوبیت و جایگاه بازیکنان خوش‌نام استفاده می‌کنند که این موضوع خیلی خطرناک است.» او به فرهاد و مدیران استقلال توصیه می‌کند بعد از این چند  بازی  باز هم یک سرمربی خارجی بیاورند و فرهاد کنار او قرار گیرد: «فرهاد مجیدی عاقل است و می‌داند که سرمربیگری استقلال سخت خواهد بود من امیدوار هستم  باشگاه استقلال  با خود فرهاد مجیدی هماهنگ کند که یک مربی بزرگ خارجی  فصل آینده  به استقلال بیاید یا اگر فرهاد دوست دارد سرمربی باشد حتما یک دستیار بزرگ در کنار خودش داشته باشد وگرنه مطمئن باشید او به مشکل می‌خورد. مجیدی البته این مسائل را می‌داند و من امیدوار هستم با حضور یک چهره استقلالی، استقلال بعد از چند سال به یک قهرمانی برسد.» این نکته‌ای است که گفته می‌شود خود مجیدی هم آن را پذیرفته است.

منزوی عضو هیات‌مدیره می‌گوید: «اینهایی که می‌گویند فرهاد مجیدی گفته حتما باید فصل آینده هم سرمربی باشد، می‌خواهند سنگ‌اندازی کنند. اتفاقا مجیدی هم تاکید داشت که فعلا این پنج بازی را جلو برویم و بعد برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم. مطمئنا حواسمان به سرمایه‌هایمان هست. خود فرهاد هم بسیار باهوش است.» اما باور این نکته که بعد از نتیجه‌گیری در پنج  بازی آینده فرهاد بازهم نقش دستیار را داشته باشد کمی بعید به‌نظر می‌رسد. به هر حال او دیروز  معارفه  شد، استقلال را تمرین داد و در اولین تصمیم، گادوین منشا را کنار گذاشت. منشا در  مشهد  به خاطر حضور نداشتن در ترکیب اصلی قهر کرده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان