//
کدخبر: ۱۸۳۷۲۵ //

گرد و خاک فرهاد مجیدی در استقلال؛ خودکشی یا تحول؟!

فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال، در اقداماتی عجیب و شوکه کننده نیامده گرد و خاک به پا کرد!

گرد و خاک فرهاد مجیدی در استقلال؛ خودکشی یا تحول؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 با دستور رسمی امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها رسماً از امروز کار خود را آغاز کرد تا بالاخره آن اتفاقی که انتظارش می‌رفت رقم بخورد و تغییرات فنی به اردوی استقلال تحمیل شود و در 3 هفتۀ پایانی لیگ برتر، شاهد شرایطی کاملاً متفاوت در اردوی این تیم باشیم.

فرهاد مجیدی بدون شک مردی محبوب و کاملاٌ کاریزماتیک در استقلال تهران است که می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی این تیم بیمار استقلال داشته باشد، اما ابهامی که در انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی وجود دارد، بدین شرح است که آیا در این مقطع پرفشار که آبی‌ها ممکن است حتی سهمیۀ حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست بدهند، انتخاب فرهاد به عنوان سرمربی ایدۀ درستی بوده است؟!

مجیدی به طور واضح هیچ تجربۀ خاصی در زمینۀ سرمربیگری ندارد و به لحاظ فنی هیچ شناختی از او وجود ندارد! به علاوه اینکه او در بدو ورودش به صندلی اصلی فنی باشگاه استقلال، رفتارهای عجیبی را از خود نشان داد که حسابی برای استقلال حاشیه ایجاد کرد! مانند اخراج گادوین منشا، تغییر کادر فنی که با آنها در یک خط حرکت می‌کرد و اضافه کردن فرزاد مجیدی برادرش به عنوان مربی به نیمکت استقلال و البته تغییراتی دیگر که به زودی رسماً اعلام خواهند شد.

از همان روزی که فرهاد مجیدی به عنوان مربی در کنار وینفرید شفر حاضر شد، به سادگی می‌شد حدس زد که سرمربی بعدی آبی‌ها چه کسی است، چرا که این الگو در فوتبال ایران و جهان، الگویی کاملاً  آشناست و بعضاً نتایج موفقی در آن حاصل شده است که استقلال نیز خارج از این چارچوب حرکت نکرد؛ اما سوال اصلی در این ماجرا این است که فرهاد مجیدی چه تغییری را می‌تواند در این 3 هفته ایجاد کند؟! آیا مجیدی یک قربانی ناآگاه در استقلال است که بازیچۀ اخراج شفر شده یا واقعاً طرح و برنامه‌ای برای اجرایی کردن رویای بزرگ استقلال دارد؟!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان