//
کدخبر: ۱۸۳۲۲۵ //

برانکو: هیچ وقت از پاسخگویی و مسئولیت فرار نمیکنم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است برخی افراد خواهان خراب کردن دیدار این تیم مقابل سپاهان بوده‌اند.

برانکو: هیچ وقت از پاسخگویی و مسئولیت فرار نمیکنم
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم پرسپولیس در مورد دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: این مسابقه یک دربی عالی بود. فضای بسیار خوبی بود و واقعاً از هواداران‌مان تشکر می‌کنم، به خاطر هواداری و حضورشان که یک شادی ورزشی کامل بود. بابت فوت یکی از هواداران‌مان هم تسلیت می‌گویم و بابت هواداران دیگر چه هواداران ما و چه سپاهان که مصدوم شدند، متأسفم. متأسفانه برخی می‌خواستند این بازی را خراب کنند.

از بازی مقابل سپاهان راضی‌تر از عملکردمان مقابل ذوب‌آهن هستم

وی افزود: بازی صفر - صفر شد، اما بازی زیبایی بود، موقعیت‌هایی خوبی ایجاد شد، اتفاقات خوبی رخ داد و دیدید که هم ما و هم سپاهان به دنبال برد بودیم. به هر حال ما کنترل بازی را بیشتر در دست داشتیم و به لحاظ آماری هم شرایط ما بهتر بود و من از بازی مقابل سپاهان راضی‌تر از عملکردمان مقابل ذوب‌آهن هستم.

موقعیت‌های‌مان را تا آخر دنبال نکردیم تا به گل برسیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که تیمش در سه بازی اخیر فقط یک گل زده و این نگران‌کننده است، گفت : وقتی گل نمی‌زنیم، همیشه مشکلی هست. دیروز هم موقعیت‌های خطرناکی داشتیم که تا آخر دنبال نکردیم تا به گل برسیم. مقابل ذوب‌آهن و الاهلی هم موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که نزدیم. دیروز هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. دو به دو، سه به دو، چهار به دو ایجاد موقعیت کردیم، اما استفاده نداشتیم. با این حال از نوع بازی بازیکنانم راضی هستم.

با صحبت‌های سپاهانی‌ها از حالا می‌ترسم که از خانه بیرون بیایم!

برانکو در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه سپاهانی‌ها (سیاوش یزدانی، بازیکن سپاهان) گفته است هواداران پرسپولیس برای بازی جام حذفی به اصفهان نیایند، چون آنجا خون به پا می‌شود، گفت: ما به آنجا می‌رویم تا برنده باشیم. به‌هرحال نیمه نهایی جام حذفی است و قطعاً فضای خوبی آنجا خواهد بود. با این حال با این صحبت‌هایی که آنها می‌کنند و کردند، از همین حالا من را ترساند! من را لرزانده و تمام بدنم اکنون می‌لرزد! از حالا می‌ترسم که از خانه بیرون بیایم!

وی در واکنش به این مسئله که بین شما و امیر قلعه‌نویی همیشه چالشی وجود دارد که در نهایت منجر به غیبت یکی از شما در نشست خبری پایان بازی می‌شود و این مشکل چیست، گفت: نمی‌دانم چرا قلعه‌نویی به کنفرانس خبری نیامد. خودتان می‌دانید هیچ‌گاه از کنفرانس خبری فرار نمی‌کنم، چه پیروز شویم و چه شکست بخوریم.

هیچ وقت از پاسخگویی و مسئولیت فرار نکردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که فصل گذشته هم پس از بازی با ذوب‌آهن و زمانی که امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم بود او به کنفرانس خبری نرفت و اشاره کرد نمی‌خواهد در این سیرک شرکت کند و به نظر می‌رسد حالا نوبت غیبت قلعه‌نویی بوده است، گفت: بله، شرایط آنجا مناسب نبود، اما خودتان می‌دانید از پاسخگویی و مسئولیت فرار نکردم. پاسخ من آن موقع صادقانه بود. با این حال همان‌طور که بعد از بازی با ذوب‌آهن گفتم، از عملکردمان راضی نبودیم، اما از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی هستم.

همه می‌خواهند قهرمان ایران را ببرند اما ما هم بیکار نمی‌نشینیم و کار می‌کنیم

برانکو در واکنش به اتفاقات پایان بازی و درگیری‌هایی که بین نیمکت دو تیم پرسپولیس و سپاهان به وجود آمد، گفت: به نظرم و تا جایی که من می‌دانم مشکلی از جانب نیمکت ما پیش نیامد. به‌هرحال این طبیعی است که همه دوست دارند قهرمان ایران را ببرند و این یک چالش جدی برای همه تیم‌هاست، اما ما هم بیکار نمی‌نشینیم و کار می‌کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اتفاقات احتمالی دیدار آینده این تیم مقابل تراکتورسازی در تبریز ابراز نگرانی کرده است، گفت: این صحبت‌ها همیشه بوده است، اما ما کار خودمان را می‌کنیم. امیدوارم آنهایی هم که مسئول امنیت بازی و هواداران هستند، به خوبی این مسائل را کنترل کنند. در نهایت این بازیکنان هستند که در زمین نتیجه را تعیین می‌کنند.

فوتبال برای هواداران است و ما برای آنها فوتبال بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه همیشه هواداران تیمش را برای حضور در ورزشگاه تشویق می‌کند و آیا برای بازی با تراکتورسازی به آنها توصیه می‌کند که به ورزشگاه نیایند تا اتفاقی رخ ندهد، اظهار داشت: نه، فوتبال برای هواداران است و ما برای هواداران فوتبال بازی می‌کنیم. مسئول امنیت هواداران هم در ورزشگاه حاضر خواهند بود. طبیعی است که این حواشی همیشه پیش می‌آید و کم یا زیاد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما به‌هرحال باید به فکر زیبایی فوتبال بود. امیدوارم مسئولان ورزشگاه تمهیداتی بیاندیشند که اتفاقی در ورزشگاه رخ ندهد.

برانکو درباره اینکه گویا در پایان بازی با دست به سینه ناظر بازی کوبیده است که در گزارش ناظر بازی آمده و ممکن است او را محروم کنند، خاطرنشان کرد: اصلاً نمی‌دانم راجع‌به چه مسئله‌ای صحبت می‌کنید!

محروم شوم در ردیف 17 تماشاگران می‌نشینم

وی در خصوص اینکه اگر محروم شود چه واکنشی خواهد داشت، گفت: ردیف 17 تماشاگران می‌نشینم.

برانکو در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته است قرارداد بشار رسن مشکلی ندارد و این بازیکن همچنان بازیکن پرسپولیس است، تصریح کرد: پس ایشان بهتر می‌داند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۲۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان