//
کدخبر: ۱۸۳۱۵ //

طلسم سیاهپوشان در مشهد می‌شکند؟

تیم فوتبال سیاهجامگان درحالی فردا عصر در ورزشگاه ثامن پذیرای استقلال خوزستان خواهدبود که در سه دیدار قبلی که با هدایت اکبر میثاقیان به میدان رفته، نه خودش برده و نه اجازه داده حریف به پیروزی برسد.

طلسم سیاهپوشان در مشهد می‌شکند؟

به گزارش فرتاک نیوز،مشکی‌پوشان با میثاقیان در برابر استقلال تهران، سپاهان و نفت تهران به سه تساوی یک بر یک دست یافته‌اند تا امروز بعد از گذشت ۲۵ هفته از رقابت‌های لیگ شانزدهم، ۲۰ امتیازی باشند و در رتبه پانزدهم جدول قرار گیرند.

 

گرچه نتایج میثاقیان و سیاهجامگان در هفته‌های اخیر به هیچ عنوان بد نبوده اما تساوی برای تیمی که در استانه سقوط است، قطعا نتیجه خوبی قلمداد نمی‌شود. خبر خوب در هفته ۲۵ برای مشکی‌پوشان شکست صبا در برابر پدیده بود که سبب شد تا فاصله سیاهجامگان با رقیب اصلی برای بقا به ۲ امتیاز کاهش یابد.

 

مشکی‌پوشان مشهدی که به واسطه سه تساوی متوالی با شارژ مالی و پاداش توسط عباسی روبه‌رو شدند حالا اندکی شرایط‌شان بهتر شده و می‌توانند با روحیه بهتری به مصاف رقیب بی‌پول خود بروند. استقلال خوزستان نیز همچون سیاهجامگان بارها تا مرز اعتصاب و فروپاشی پیش رفت اما هر بار در پیچ آخر با حمایت مسوولان استانی خوزستان به کار خود ادامه داد. شاگردان پورموسوی در جام باشگاه‌های آسیا نیز انصافا تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته‌اند و در بین نمایندگان ایران در آسیا بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند. شاید اگر شانس بالای استقلال خوزستان برای رسیدن به رتبه چهارم و کسب سهمیه (در صورت قهرمانی تراکتور در جام حذفی) نبود، برای بازی فردا پورموسوی به یاران اصلی تیمش استراحت می‌داد تا برای بازی هفته چهارم جام باشگاه‌های آسیا در برابر لخویا آماده و سرحال باشند اما فاصله ۲ امتیازی استقلال خوزستان و ذوب چهارم جدولی سبب شده تا نیم‌نگاهی به لیگ برای شاگردان پورموسوی باقی بماند.

میلاد میداوودی تنها غایب قطعی مشکی‌پوشان خواهدبود، مهاجم سیاهجامگان به واسطه عدم دریافت مطالباتش بعد از تعطیلات نوروز دیگر به مشهد بازنگشته و می‌توان گفت که دیدار با سپاهان آخرین حضور میداوودی در تیم مشهدی بود. از سوی دیگر عقیل کعبی و آرش افشین، محرومان استقلال خوزستان در دیدار فردا خواهندبود.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان