//
کدخبر: ۱۸۳۱۲۲ //

خلیلی: مدیرعامل پرسپولیس قول داده بشار را در تیم حفظ کند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شروع حواشی و تنش‌ها از سوی هواداران سپاهان بود که ما بابت این موضوع از آنها گلایه‌مند هستیم.

خلیلی: مدیرعامل پرسپولیس قول داده بشار را در تیم حفظ کند
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن خلیلی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان درخصوص حواشی و اتفاقات مسابقه گفت: متاسفانه شاهد اتفاقاتی بودیم که در شأن فوتبال، فرهنگ و جامعه ما نیست. ایجاد و شروع تنش‌ها از هواداران سپاهان بود که ما از آنها گله‌مند هستیم. به حدی سنگ و صندلی به تونل ورزشگاه پرتاب شده که ما حتی نمی‌توانستیم در راهروها راه برویم. پرتاب این سنگ‌ها به حدی بود که نیروهای زحمتکش انتظامی نیز مصدوم شدند. واقعا این رفتارها خطرناک است و ما باید به این نکته فکر کنیم که همه هموطن هستیم و انتظار داریم در محیط ورزشگاه جو و روحیه ورزشکاری حکمفرما باشد.

وی تصریح کرد: عدم هماهنگی میان یگان ویژه و هواداران وجود داشت. پیش از مسابقه و در جلسه هماهنگی قرار بود 4 لاین در طبقه اول و 4 لاین در طبقه بالا به هواداران سپاهان اختصاص داده شود که حدود 9 درصد از ظرفیت ورزشگاه 76 هزار نفری بود اما به محض ورود به ورزشگاه متوجه شدیم 6 لاین در طبقه اول به هواداران سپاهان اختصاص یافته است. همین موضوع باعث ایجاد تنش میان هواداران دو تیم و نیروی انتظامی شده بود که در نهایت پس از صحبت با مسئولان نیروی انتظامی تلاش برای آرام شدن جو ورزشگاه صورت گرفت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این دیدار حواشی زیادی داشت و ما به روابط عمومی باشگاه گوشزد کردیم تمامی عکس‌ها و فیلم‌های حواشی را جمع‌آوری کنند تا ما با ارائه آنها شکایت لازم را انجام دهیم.

خلیلی درخصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی عنوان کرد: از مسئولان ذیربط انتظار داریم در آن دیدار تمهیدات لازم را اندیشیده و جایگاه مناسبی را برای هواداران ما در نظر بگیرند. نگرانی ما غیر از بازیکنان و کادر فنی به خاطر هواداران است و انتظار داریم اتفاقات این دیدار در اصفهان تکرار نشود.

وی درخصوص اتفاقات اواخر مسابقه و درگیری نیمکت دو تیم عنوان کرد: در طول بازی با صحبت با داور چهارم تلاش می‌کردیم نیمکت پرسپولیس را کنترل کنیم و از ایجاد تنش جلوگیری کنیم اما متاسفانه نیمکت سپاهان روی هر صحنه‌ای اعتراض می‌کرد و همین موضوع باعث ناراحتی و درگیری هواداران دو تیم نیز شده بود. بعد از پایان بازی برانکو و کادر فنی ما به میزان وقت تلف شده اعتراض داشتند و همین موضوع با واکنش نیمکت سپاهان مواجه شد. متاسفانه شرایط به گونه‌ای بود که با اعتراض نیمکت سپاهان برخی سوت‌ها برگشت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت قرارداد بشار رسن گفت: مدیریت باشگاه با مدیر برنامه‌های او صحبت کرده و این قول را داده که بشار در فصل بعد در پرسپولیس بماند. مسئله دیگر مدت قرارداد است که ما دوست داریم این بازیکن بیشتر در پرسپولیس بماند. عرب مدیرعامل پرسپولیس به ما قول داده بشار را در تیم حفظ کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان