//
کدخبر: ۱۸۳۱۱۲ //

تابش: این فوتبال یک جنگ بود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:به نظر من این فوتبال یک جنگ بود و هر دو تیم احساسی بازی می‌کردند.

تابش: این فوتبال یک جنگ بود
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود تابش بعد از تساوی پرسپولیس و سپاهان گفت: به نظر من این فوتبال یک جنگ بود و هر دو تیم احساسی بازی می‌کردند. واقعا باید یک فکر اساسی کرد چون 90 هزار نفر دعوا و فحاشی می‌کردند.

وی در خصوص اینکه مردم انتظار داشتند سپاهان قهرمان شود گفت: مگر ما چقدر هزینه کردیم؟ تیم ما الان شرایط بدی ندارد، هر سال هم هدف سپاهان قهرمانی است. هزینه ‌های استقلال و پرسپولیس خیلی بیشتر از ما بوده و کل بودجه ما مربوط به بیش از 3500 ورزشکار است. بودجه ما معقول بوده در حالی که برخی از باشگاه‌های ما فقط در هندبال فعالیت دارند. ما بیش از 28 تیم در فوتبال داریم از نونهالان گرفته تا بزرگسالان.

تابش در خصوص هزینه‌های سپاهان و جذب بازیکنانی نظیر مسلمان و اینکه آیا قلعه‌نویی فصل آینده در این تیم می‌ماند یا خیر گفت: ما بازیکنانی که سرمربی تیم خواسته جذب کردیم، آن چیزی که مربی از من خواسته انجام دادم، برای همه تیم‌های خودمان هم استقلال خاصی قائل هستیم. قلعه‌نویی هم تا اینجا عملکرد خوبی داشته و باید تا پایان فصل صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی در خصوص غیبت خالد شفیعی در لیست سپاهان گفت: این موضوع دلیل خاصی نداشت و تصمیم سرمربی تیم بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص داوری گفت: هر دو تیم در این دیدار به دنبال برد بودند ولی من نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم. فکر می‌کنم داور سوت تعیین کننده ای نزد که در نتیجه تاثیر داشته باشد و ایرادی نداشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۱۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان