//
کدخبر: ۱۸۳۰۲۶ //

دوئل کامیابی نیا و کیانی در آزادی!

نبرد شماره 11 و شماره 6 سرخ و طلایی‌پوشان را می‌توان یکی از جنگ‌های سخت و فیزیکی این دیدار برای دستیابی به فرماندهی در استادیوم آزادی دانست.

دوئل کامیابی نیا و کیانی در آزادی!
به گزارش فرتاک نیوز،

کمال کامیابی نیا و مهدی کیانی دو بازیکن فیزیکی و جنگنده در اردوی پرسپولیس و سپاهان محسوب می‌شوند. بازیکنانی که با تکل‌ها و قطع توپ‌های خود به دنبال بازسازی حملات و مالکیت توپ برای تیم خود خواهند بود و موفقیت هر کدام از آنها می‌تواند بیشترین سهم را در دستیابی به هدف پرسپولیس یا سپاهان داشته باشد.

مهدی کیانی که بعد از سال‌ها از تبریز دل کند و راهی اصفهان شد تا پیراهن و بازوبند این تیم را در اختیار بگیرد، یکی از مهره‌های تعیین کننده تیم امیر قلعه نویی در میانه میدان محسوب می‌شود که وظیفه بازسازی حملات و نظم خط میانی زردپوشان را عهده‌دار است. شماره 6 سپاهان به عنوان اولین بلوک دفاعی سپاهان نیز وظیفه تخریب حملات حریف را عهده دار است و طی دیدارهای اخیر به خوبی این مساله را به نمایش گذاشته و البته نباید از ضربات ناگهانی و شوت‌های او نیز غافل شد.

در سمت مقابل اما کمال کامیابی نیا قرار دارد؛ بازیکنی که از نظر سنی شرایط بهتری نسبت به رقیب خود در این بازی برخوردار است و امروز نیز برابر فانتزیست‌های سپاهان مدعی دستیابی به مالکیت توپ و تخریب ضدحملات و بازیسازی آنها به سود تیم خود است. کامیابی نیا در این فصل بهتر از گذشته برای سرخپوشان کار کرده و زمینه ساز گل‌های حساسی نیز برای تیم برانکو بوده که این مساله با توجه به جابجایی با نفرات هجومی و حضورش در باکس هجده قدم و پشت آن برای پرسپولیس به موهبت مناسبی برای سود بردن از توپ‌های سرگردان و استفاده از موج دوم حملات تبدیل شده است. قدرت تکل زنی و حضور در جنگ‌های تن به تن برای هر دو بازیکن یکسان به نظر می‌رسد و البته کامیابی نیا که مصدومیتی از ناحیه کتف دارد، شاید از این حیث بیشتر مراعات کند.

کامیابی نیا در نیم فصل دوم برای پرسپولیس آمار 880 دقیقه بازی، 7 شوت، 460 پاس، 79 درصد دقت پاس، 3 پاس کلیدی، 23 تکل و 21 قطع توپ را ثبت کرده است که این آمار طبق اعلام یازده برای مهدی کیانی 990 دقیقه بازی، 1 شوت، 601 پاس، 81 درصد دقت پاس، 3 پاس کلیدی، 35 تکل و 30 قطع توپ است. کامیابی نیا در فاکتور شوتزنی و دقت پاس بعد از تصاحب توپ عملکرد بهتری از خود به جا گذاشته و مهدی کیانی اما در آمارهای دیگر شرایط بهتری برای تیم خود شکل داده است.

اما اکنون باید دید در جنگ فرماندهی استادیوم آزادی توسط هافبک‌های تخریب‌گر و فیزیکی دو تیم، کامیابی نیا و مهدی کیانی چه عملکردی در تیم خود به جا خواهند گذاشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان