//
کدخبر: ۱۸۲۸۷۰ //

شهرداری ورامین فینالیست شد/ دیدار دوباره شاگردان محمدی‌راد با حریف ژاپنی

تیم‌ والیبال شهرداری ورامین به فینال رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا راه یافت تا بار دیگر مقابل تیم ‌پاناسونیک ژاپن قرار بگیرد.

شهرداری ورامین فینالیست شد/ دیدار دوباره شاگردان محمدی‌راد با حریف ژاپنی
به گزارش فرتاک نیوز،

 عصر امروز (پنجشنبه) پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تیم والیبال شهرداری ورامین توانست به عنوان نماینده ایران با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا ۲۰۱۹ چین‌تایپه، راهی فینال این‌ مسابقات شود.

به این ترتیب تیم شهرداری ورامین توانست تیم "چِنای" از کشور هند را در دو ست اول با نتایج ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۲ شکست دهد اما در ست سوم این تیم هند بود که با نتیجه ۲۵-۲۲ به برتری رسید تا بازی به ست چهارم بکشد.

اما در ست چهارم در حالی که تیم هند از نماینده ایران پیشی گرفته بود، این شاگردان محمدی‌راد بودند که توانستند در پایان با نتیجه ۲۷-۲۵ به برتری برسند تا در مجموع ست شماری، ۳ بر یک حریف خود را شکست داده و فینالیست این رقابت‌ها شوند.

نتایج چهار ست این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

ست اول: ۲۵ - ۲۳ شهرداری ورامین

ست دوم: ۲۵ - ۲۲ شهرداری ورامین

ست سوم: ۲۲ - ۲۵ چِنای هند

ست چهارم: ۲۷ - ۲۵ شهرداری ورامین

تیم شهرداری ورامین در ابتدای این بازی با ترکیب آرش تقوی، محمد رضی، علیرضا جلالی، پوریا فیاضی، مهرداد بابایی، پرویز پزشکی و امین رضوی به میدان رفت.

در فینال این رقابت‌ها تیم شهرداری ورامین به مصاف تیم پاناسونیک ژاپن خواهد رفت که این بازی فردا (جمعه) ۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. شاگردان محمدی‌راد در مرحله دوم این رقابت‌ها با نتیجه سه بر دو بازی را به این حریف ژاپنی واگذار کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان