تاریخ انتشار: 1398/02/05 15:58
کد خبر: 102191

اعتصاب کنندگان کنار گذاشته شدند

چهار بازیکنان ماشین‌سازی که پیش از بازی اعتصاب کرده بودند از لیست این تیم برای بازی با سایپا خارج شدند.
اعتصاب کنندگان کنار گذاشته شدند

تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و سایپا تهران از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16 در ورزشگاه بنیان‌دیزل به مصاف هم رفتند.

* مسیح زاهدی، عزیز معبودی، رضا خالقی‌فر و احمد زنده‌روح به دلیل عدم تمرینات مناسب در طول هفته در لیست بازی ماشین‌سازی مقابل سایپا حضور ندارند.

* این بازیکنان پیش از بازی اعتصاب کرده بودند. مهاجری هم در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش گفته بود که تغییرات زیادی در ترکیب تیمش مقابل سایپا داشته و به نفرات جوان میدان خواهد داد.

* علی دایی، سرمربی تیم سایپا  و رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین‌سازی در تیم ملی دانشجویان ایران در دهه 70 همبازی بودند.

* ترافیک شدید در راه‌آهن تبریز و جاده دیزل‌آباد که به خاطر تصادف بود، سبب شده که هواداران تیم ماشین‌سازی پشت ترافیک مانده و برای رسیدن به ورزشگاه زمان بیشتری را صرف کنند.

* به نظر می‌رسد به دلیل اینکه این بازی حساسیت زیادی ندارد و ضمن اینکه ماشین‌سازی در 3 بازی آخر خانگی خود متحمل 2 باخت و یک مساوی شده است، استقبال زیادی از این بازی صورت نگرفته است.

* ترکیب سایپا مقابل ماشین‌سازی به شرح زیر است:

حامد فلاح زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، مهرداد کفشگری، رضا اسدی، آرش رضاوند، معین عباسیان، امید دره، آرمان رمضانی، امید جهانبخش و مصطفی تابیح پور

* ترکیب ماشین ‌سازی برابر سایپا هم به شرح زیر اعلام شد:

 فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی، یوسف سیدی، فرید بهزادی، محسن یوسفی، سیداحمد مهدی‌زاده، احسان علوان‌زاده، فرشاد سالاروند، احسان تأییدی و سعید مهری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjvvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت گلزن ماشین سازی فردا مشخص می‌شود