//
کدخبر: ۱۸۲۸۲۱ //

پرسپولیس به خاطر فشردگی بازی ها به الاهلی باخت

محمد نصرتی معتقد است بازی های فشرده یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر الاهلی بوده ولی ادامه می دهد که بازیکنان هم روی ضربه ایستگاهی عملکرد خوبی نداشته اند.

پرسپولیس به خاطر فشردگی بازی ها به الاهلی باخت
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نصرتی مربی فصل گذشته تیم فوتبال گل ریحان البرز در مورد عدم صعود این تیم به رقابت های لیگ برتر گفت: به هر حال من هفت هشت هفته آنجا بودم و در سه بازی هم به عنوان نفر اول تیم انجام وظیفه کردم. یک سری مشکلات پیش آمد که البته فکر نمی کنم حالا زمان مناسبی برای صحبت در مورد آنها باشد.

گل ریحان هزینه های زیادی برای رسیدن به لیگ برتر انجام داد و یک بار هم نامشان تغییر کرد؛ به نظر شما چرا این تیم در صعود ناکام بود. نصرتی عنوان کرد: اول فصل واقعا هزینه های زیادی تیم انجام داد ولی نمی دانم شاید عدم درایت، عدم مدیریت یا عدم ارائه عملکرد مناسب در بحث فنی بازیکنان، نتوانستند به هدفی که داشتند برسند.

مربی فصل گذشته گل ریحان درپاسخ به این سوال که بیشتر در مورد این موضوعات توضیح بدهد، بیان کرد: الان زمان مناسبی نیست ولی بعد از آخرین بازی تیم سعی می کنم نظراتم را در این مورد با توجه به تجربه ای که طی مدت حضور در آنجا داشتم، بگویم.

سوال بعدی ما از نصرتی در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان بود که او پاسخ داد: پرسپولیس اگر این بازی را ببرد نزدیک شصت هفتاد درصد راه قهرمانی را طی کرده است. چون با یکی از مدعیان قهرمانی بازی دارد؛ تا همینجا هم آنها کار بزرگی کرده اند که در سه جبهه جنگیده اند و به خاطر وجود برانکو است.

وی در مورد شکست سرخپوشان برابر الاهلی بیان کرد: قطعا فشردگی بازی ها خیلی لطمه زده به پرسپولیس و یک مقدار این موضوع در بازی با الاهلی نمود پیدا کرد و از طرفی دو سه بازیکن مصدوم شدند و اگر بودیمیر هم بود بهتر می شد. البته گل های بدی هم خوردند. اگر یک مقدار دیوار ایستگاهی بهتر می پرید، شاید ضربه سوما گل نمی شد. همین جزئیات است که نتیجه را تعیین می کند. همین صحنه برای استقلال پیش آمد و علی کریمی پا شد و سر زد. کار در جام باشگاه های آسیا سخت شده.

درباره غیبت اجباری شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی از محمد نصرتی مدافع میانی سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پرسیدیم که او پاسخ داد: شجاع خلیل زاده بازیکن بسیار خوبی است؛ امیدوارم اما جایگزینش بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. حدس من این است که محمد نادری به دفاع وسط بیاید و شایان مصلح در پست دفاع چپ بازی کند. پرسپولیس مرد روزهای سخت است و همینجا آرزو می کنم امسال هم با موفقیت پایان یابد.

نصرتی در مورد حرف های مبهمی که در مورد جدایی برانکو وجود دارد هم تاکید کرد: من فکر می کنم که قطعا باید با ایشان تمدید کنند. اما اگر قرار است یک درصد در پرسپولیس نماند، بهترین گزینه برای تیم ملی است؛ چون شناخت خوبی از ایران و آسیا دارد و با توجه به تعصبی که به ایران دارد و می دانم چقدر ایران را دوست دارد، این فاکتور مثبتی است. برانکو در آسیا هم هر جا بوده کارنامه خوبی دارد و می تواند بهترین گزینه برای تیم ملی باشد.

زننده گل ایران برای رسیدن به جام جهانی 2006 آلمان در مورد اینکه انتخاب برانکو برای تیم ملی باعث ایجاد دوقطبی نمی شود، بیان کرد: فکر می کنم تماشاگردان فهیم استقلال هم این را می دانند، برانکو هیچ وقت حاشیه  نداشته و هیچ وقت اساعه ادبی نکرده. همیشه جنتلمن بوده و مربی با ادبی بوده و فکر نمی کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان