//
کدخبر: ۱۸۱۵۴ //

امید پرسپولیس به شکست مجدد لادروپ در آزادی

پرسپولیس برای باقی نگه داشتن شانس صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان محکوم به شکست الریان قطر است.

 امید پرسپولیس به شکست مجدد لادروپ در آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از تساوی برابر الهلال عربستان و پیروزی برابر الوحده امارات، شاگردان برانکو ایوانکوویچ شکست تلخی را از الریان در قطر پذیرا شدند که مسیر صعود آنها را با اما و اگر مواجه کرده است.

آنها البته در اولین دیدار خود در استادیوم آزادی در لیگ قهرمانان آسیا الریان قطر را پیش رو دارند، دیداری که در صورت برتری مقابل شاگردان میشل لادروپ می تواند آنها را بار دیگر به شانس صعود از گروه چهارم تبدیل کند.

الریان قطر که این هفته برابر السد شکست تلخی را با حضور و گلزنی مرتضی پورعلی گنجی تجربه کرد، شانس قهرمانی را به طور کامل از دست داده و بر این اساس چشم به رقابت‌های آسیایی دوخته است. مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش ایرانی السد در این جدال موفق شد یکی از 4 گل تیمش را برابر حریف به ثمر برساند و با تحمیل این شکست سنگین به حریف، راه پیروزی مقابل شاگردان میشل لادروپ را به برانکو و شاگردانش نشان داد. اکنون پرسپولیس که در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر قرار دارد باید روز 21 فروردین مهیای این جدال بزرگ برابر الریان قطر شود و باید دید بار دیگر همانند حضور لادروپ روی نیمکت لخویا موفق به شکست این سرمربی دانمارکی خواهد شد یا خیر.

01190448

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان