تاریخ انتشار: 1398/01/30 18:37
کد خبر: 102843

تراکتورسازی 0 - پیکان 1؛ فرصت سوزی تراکتور در خانه؛ باز هم گلر پرشورها سه امتیاز بر باد داد

در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته بیست و ششم دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1-0 به سود پیکان به پایان رسید.
تراکتورسازی 0 - پیکان 1؛ فرصت سوزی تراکتور در خانه؛ باز هم گلر پرشورها سه امتیاز بر باد داد

تراکتورسازی برای امیدوار ماندن باید این بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشت و طبیعی بود که نیمه اول با حملات متعدد تبریزی ها پیگیری شد. آن ها از چپ و راست سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه پیکان داشتند اما موفق به گلزنی نشدند.

در آن سوی میدان نیز پیکانی ها سعی داشتند روی ضد حمله خطرناک ظاهر شوند و محمد مومنی با سانترهای خود سعی در ایجاد خطر روی دروازه تراکتورسازی داشت که تحرکات آن ها نیز بی نتیجه بود و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یکی از مهم ترین اتفاقات نیمه اول، پنالتی بود که برای تراکتورسازی در دقیقه 30 گرفته شد اما داور پس از مشورت با کمک داور پشت دروازه تصمیم خود را عوض کرد و پنالتی را لغو کرد.

نیمه دوم این دیدار با گل همراه بود و در دقیقه ۴۶ محمد ممشلی روی پاس گل محمد مهدی نظری از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه پدیده را باز کند و نتیجه بازی را یک بر صفر به سود شاگردان مجید جلالی رقم بزند.

در ادامه تلاش‌های شاگردان یحیی گل محمدی برای به تساوی کشاندن نتیجه ثمری نداشت و نساجی هم از موقعیت‌های خود استفاده نکرد تا در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع نساجی پایان یابد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

آخرین پیروزی نساجی در هفته نوزدهم رقم خورده بود که با نتیجه دو بر صفر فولاد خوزستان را شکست داده بود.

ترکیب دو تیم:

تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، مهدی مهدی‌پور، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، ساسان انصاری، آنتونی استوکس

پیکان: وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، سید مهران موسوی، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، سعید واسعی، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، فراز امامعلی، عیسی آل‌کثیر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjm9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشحالی عجیب و غریب گل محمدی پس از گل شاگردانش!