//
کدخبر: ۱۸۱۲۵۴ //

گزارشگر جنجالی به دنبال بهانه ای برای زدن برچسب تبانی در دیدار ذوب آهن – پرسپولیس !

گزارشگر اصفهانی دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن در حین گزارش اظهارهای نظر عجیبی بر زبان می آورد.

گزارشگر جنجالی به دنبال بهانه ای برای زدن برچسب تبانی در دیدار ذوب آهن – پرسپولیس !
به گزارش فرتاک نیوز،

در حساس ترین دیدار هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس در اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارشگر  اصفهانی همچون دیدارهای قبلی همانند دیدار سپاهان – استقلال،  بازهم در این دیدار گزارشی جنجالی داشت و کاملا روشن بود که او منتظر است تا پرسپولیس امتیاز از دست دهد تا سپاهان دو دیگر مدعیان قهرمانی خود را به صدر جدول رده بندی نزدیک کند.

با وجود آنکه محمدرضا حسینی مدتها است که مورد توجه استقلال است اما گزارشگر اصفهانی از همان ابتدایی که بازی شروع شد تاکید کرد که او مورد توجه پرسپولیس است و شاید در تابستان راهی سرخ پوشان شود.

نکته عجیب و جالب تر این بود که او وقتی حسینی در یکی از صحنه ها توپ را از دست داد با کنایه گفت :

    این اشتباه او عمدی نبوده است !

و روی همان صحنه به موضوع شرط بندی و اتهامی که به محسن فروزان زده شده است اشاره کرد و به نوعی می خواست که نشان دهد که احتمال بازی نکردن حسینی به سود پرسپولیس هم وجود دارد.

گزارشگر اصفهانی روی رشید مظاهری و حسینی زوم کرده بود و منتظر بود تا آنها یک اشتباه تاثیر گذار داشته باشند تا نگاه ها را معطوف آنها کند و از احتمال تبانی سخن گوید اما جالب اینکه هر دو بازیکن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و از بهترین های میدان بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان