//
کدخبر: ۱۸۱۱۰۸ //

نکته عجیب درباره برانکو در دیدار برابر تیم منصوریان

سرمربی سرخ پوشان پایتخت در دیدار برابر ذوب آهن ترک عادت نکرد و بار دیگر نشان داد که علاقه زیادی به تعویض کردن ندارد.

نکته عجیب درباره برانکو در دیدار برابر تیم منصوریان
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس با هدایت برانکو در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس صدرنشین جدول رده بندی می توانست با پیروزی که در این دیدار به دست آورد فاصله خود را با دیگر مدعیان قهرمانی بیشتر کند اما با دو امتیازی که از دست داد شرایط برای این تیم سخت خواهد شد.

نکته بسیار عجیب درباره برانکو در این دیدار اینکه او تنها یک تعویض داشت که آن هم در دقایق پایانی بود و طبیعی بود که سعید کریمی هم در تنها چند دقیقه نمی تواند تاثیر گذار ظاهر شود.

نیمکت پرسپولیس نسبت به نیم فصل دوم بسیار بهتر شده است. برانکو به راحتی می توانست در دیداری که سیامک نعمتی و علیپور و البته ترابی و بشار خسته شده بودند با بازی دادن به بازیکنانی مانند سروش رفیعی و امید عالیشاه و البته مهدی شریفی که به ورزشگاه و شرایط بازی کاملا آشنا بود بازی دهد و نتیجه بازی را تغییر دهد.

حضور بازیکنانی مانند مهدی شریفی و امید عالیشاه که هم سرعت لازم را داشتند و هم قدرت شوت زنی بالای دارند شرایط را برای پرسپولیس تغییر دهند اما برانکو بار دیگر نشان داد که اصلا مربی خوبی برای تعویض کردن بازیکنان نیست و علاقه ای به تغییر ترکیب اصلی تیمش ندارد.

سرمربی محبوب سرخ پوشان پایتخت علاقه ای به تعویض کرن بازیکنان ندارد. او ترکیب تیمش را گاهی اوقات از ابتدا تغییر می دهد اما به هنگام بازی تعویض هایش بیشتر در پایان بازی است و به خاطر تلف کردن وقت است.

حیف است برای تیمی که این همه بازیکن خوب و باکیفیت دارد سرمربی سرخ پوشان دست به تعویض نزند. پرسپولیس در این دیدار دو امتیاز حساس را از دست داد که ممکن است در ادامه فصل شرایط این تیم را برای کسب عنوان قهرمانی سخت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان