//
کدخبر: ۱۸۰۹۵ //

آقای طاهری! به جای گشتن دنبال مقصر، روی مسائل فنی پرسپولیس کار کنید!

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت:آقای طاهری! چه کسی می خواهد قهرمانی را از شما بگیرد؟


آقای طاهری! به جای گشتن دنبال مقصر، روی مسائل فنی پرسپولیس کار کنید!

به گزارش فرتاک نیوز، علیرضا صالحی در گفت و گو با خبرنگار  در واکنش به اظهارات تند سرپرست باشگاه پرسپولیس و بیانیه این باشگاه علیه فدراسیون و کمیته استیناف اظهار داشت: اولا باید عرض کنم که من به هیچ عنوان نگفتم فوتبال بدون تماشاگر زیر سوال می رود چون سال های گذشته برای استقلال و پرسپولیس نیز چنین شرایطی رخ داده بود. صحبت من در مصاحبه ای که در شبکه خبر داشتم، این بود که فوتبال با حضور تماشاگران ارزشمند و زیباست.

وی افزود: مشکل اینجاست که آیین نامه انضباطی راهکاری دیگری را به جز جریمه و محرومیت تماشاگران برای ما باقی نگذاشته است. این موضوع در حیطه صلاحیت طاهری و مسئولان باشگاه پرسپولیس نیست که بگویند چرا کمیته استیناف چنین رایی داده است. این تشخیص مرجع قضایی است. چطور آن موقعی که پرسپولیس را بخشیدیم، آقایان چرا نگفتند؟

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصریح کرد: شکست را نباید پای این مسائل بگذارند. مگر تماشاگر تیم حریف باعث شده پرسپولیس شکست بخورد؟ مگر این مساله پیش نیامده که 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی جمع شدند و پرسپولیس شکست خورده است؟ هر تیمی که پیروز می شود و شکست می خورد، فقط مربوط به حضور تماشاگران است؟

صالحی در ادامه گفت: قرار نیست هر تیمی که می بازد، به خاطر اینکه خودش را تبرئه کند، این مسائل را به میان بیاورد. آقای طاهری! چه کسی می خواهد قهرمانی را از شما بگیرد؟ کاپ قهرمانی برای شما و هیچ کس هم کاری با شما ندارد. مگر 10 درصد بیشتر در آن ورزشگاه تماشاگر داشتید؟ در ضمن من دیروز هم توضیح دادم که کمیته انضباطی خیلی دیر پرونده را به ما رساند و مجبور بودیم صبح روز بازی رای بدهیم.

وی در پایان افزود: آقایان گفته اند جلسه ای نبوده اما من به خاطر اینکه این اتهامات زده نشود، عکس صورتجلسه همراه با امضای اعضای کمیته استیناف را همان روز برای سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات که در آبادان بود، ارسال کردم. من یک سوال دارم؛ اگر پرسپولیس می برد، بازهم آقایان این حرفها را می زدند؟ به جای اینکه تقصیر باخت را گردن این و آن بیاندازد، بروید روی مسائل فنی کار کنید.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان