//
کدخبر: ۱۷۹۹۳۰ //

پیکان ۰ - ذوب آهن ۱؛ برتری ذوبی ها در شهرقدس؛ فرکی همچنان روی نوار ناکامی

در چارچوب هفته بیست و پنجم از لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پیکان و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این شاگردان منصوریان بودند که توانستند با تک گل حمید بوحمدان بازی را به نفع خود به پایان برسانند.

پیکان 0 - ذوب آهن 1؛ برتری ذوبی ها در شهرقدس؛ فرکی همچنان روی نوار ناکامی
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم پیکان و ذوب آهن برگزار کننده دیداری از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران هستند. دیداری که دو تیم با آرامش خاصی پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت؛ زیرا نه خطر سقوط آن ها را تهدید می کند و نه امید به سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا، استرسی به جان سرمربیان و بازیکنان دو تیم می اندازد.

طبق معمول هر هفته بازی هایی که پیکان میزبان آن بوده و در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود، پخش زنده و تلویزیونی ندارد!

بازی با قضاوت علیرضا فغانی شروع می شود. منصوریان، سرمربی ذوب آهن تیمش را با چند تغییر روانه بازی با پیکان کرده است. تا دقیقه 20، بازی با تساوی بدون گل دنبال می شود.

دقیقه 22، حمید بوحمدان از روی پاس قاسم حدادی فر گل اول ذوب آهن را در این دیدار به ثمر می رساند. نیمه اول با برد 1-0 شاگردان منصوریان به پایان می رسد.

نیمه دوم بازی شروع می شود. دقیقه 46، ماریون سیلوا جای خود را به کریستین اوساگوآنا می دهد. تا دقیقه 70، بازی دو تیم همچنان با تک گل بوحمدان به سود ذوب آهن دنبال می شود. به دقیقه 90 دیدار نزدیک می شویم؛ جایی که ذوبی ها با یک سه امتیاز شیرین فاصله چندانی ندارند. پایان بازی و نتیجه 1-0 به سود ذوب آهن در یک بازی خارج از خانه.

ترکیب دو تیم:

پیکان: مهدی امینی، سعید قائدی‌فر، مهران موسوی، مگنو باتیستا، عیسی آل کثیر، فراز امامعلی، ماهان رحمانی، مارکو وکسوویچ، حجت حق‌وردی، علی حمودی و سامان نریمان جهان

ذوب آهن: محمدباقر صادقی، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، مسعود ابراهیم‌ زاده، مجتبی مقتدایی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌ فر، مهران درخشان‌ مهر، ابوذر صفرزاده، ماریون سیلوا و رضا حبیب‌ زاده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان