//
کدخبر: ۱۷۹۸۴۵ //

پرسپولیس طلب دایی را پرداخت کرد

ماجرای ناراحتی علی دایی بابت عدم پرداخت مطالباتش در زمان حضور روی نیمکت پرسپولیس، با پیگیری و پرداخت آن توسط باشگاه به پایان رسید.

پرسپولیس طلب دایی را پرداخت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دایی که در ابتدای فصل پانزدهم در ماجرایی عجیب توسط حمیدرضا سیاسی از هدایت تیم برکنار شده بود، در این مدت بابت عدم پرداخت مطالبات مربوط به مالیات خود به چالش بزرگی با باشگاه پرسپولیس برخورده بود. ماجرایی که همواره یکی از دلایل مصاحبه‌های تند او علیه مدیران وقت باشگاه از مدیری به مدیر بعدی انتقال می‌یافت.

سرمربی کنونی سایپا که از زمان جدایی‌اش از نیمکت پرسپولیس، تجربه حضور روی نیمکت صبای قم، نفت تهران و بعد از آن سایپا را تجربه کرد، همواره بابت عدم پرداخت مطالبات مربوط به مالیاتش شاکی بود و اخطارهای ممیزهای مالیاتی به شدت عصبانیت او که با بیزینس‌های خارج از فوتبال و مراودات مربوط به آن نیز سر و کار داشت، افزود.

با حضور علی اکبر طاهری و عدم توجه این مدیرعامل نسبت به نامه‌های علی دایی، این عصبانیت افزایش یافت و در حالی که این مبلغ در زمان جدایی علی دایی 112 میلیون بود، با بی توجهی نسبت به پرداخت آن و جرایم به مبلغی نزدیک به سه میلیارد تبدیل شد!

اکنون باشگاه پرسپولیس در نهایت موفق به پرداخت مبلغ باقیمانده این مطالبه علی دایی که 350 میلیون است شده است تا بزرگترین پرونده میان طرفین که علی دایی را طی سالیان اخیر روبروی باشگاه قرار داده بود، بسته شود.

باشگاه پرسپولیس طی دو فصل اخیر در مذاکره با علی دایی او را راضی به پرداخت اقساطی این مبلغ کرده بود که اکنون قسط آخر این مبلغ که 350 میلیون بود، هفته گذشته به سرمربی کنونی سایپا پرداخت شده است و این پرونده بسته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان