//
کدخبر: ۱۷۹۶۰۹ //

برای صعود به لیگ برتر شانس خوبی داریم/نباید مرتکب اشتباه شویم!

سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: برای صعود به لیگ برتر شانس خوبی داریم، ولی مسئله مهم این است که نباید مرتکب اشتباه شویم.

برای صعود به لیگ برتر شانس خوبی داریم/نباید مرتکب اشتباه شویم!
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به پیروزی تیمش برابر اروند خرمشهر گفت: ما در هفته گذشته قرعه استراحت داشتیم و بازی نکردیم، اما حریفان‌مان نتایج خوبی گرفتند که این موضوع تا حدودی تیم ما را تحت فشار گذاشت. در بازی با اروند محکوم به برد بودیم و خوشبختانه در نهایت به هدف‌مان رسیدیم. ما بازی سختی در پیش داشتیم، ولی می‌دانستیم آنها در نیمه دوم از لحاظ بدنی کم می‌آورند و در نهایت در این نیمه به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز ادامه داد: برد برابر اروند یک قدم بزرگ بود، اما هنوز چیزی تمام نشده است. ما سه بازی مهم با سرخپوشان پاکدشت، شهرداری تبریز و گل‌گهر سیرجان داریم و برای لیگ برتری شدن باید در این سه بازی اشتباه نکنیم. مسئله مهم این است که تمرکزمان را بالا ببریم و در نهایت به هدف‌مان برسیم.

وی با اشاره به نگرانی برخی تیم‌ها بابت داوری و احتمال کم‌کاری برخی از تیم‌ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه کمیته اخلاق و شخص آقای تورک به این موضوع ورود کرده‌اند. وقتی نگرانی‌هایی وجود دارد، این نشان می‌دهد که در گذشته مسائلی بوده و حالا بعضی از تیم‌ها نگران هستند. کمیته اخلاق باید با متخلفان قاطعانه و شفاف برخورد کند. همه‌ی ما انتظار داریم که در هفته‌های پایانی شاهد فوتبال پاک باشیم و سرنوشت بازی‌ها هم بر اثر اشتباهات داوری یا برخی مسائل بیرون از فوتبال رقم نخورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان