//
کدخبر: ۱۷۹۴۹۰ //

استقلال خوزستان ۱ - فولاد ۳؛ شاگردان قطبی فاتح دربی با درخشش شیمبا

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران، دو تیم فولاد خوزستان و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان فولاد خوزستان با دبل پریرا موفق شد به برتری 1-3 دست یابد.

استقلال خوزستان 1 - فولاد 3؛ شاگردان قطبی فاتح دربی با درخشش شیمبا
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در حالی به مصاف هم می روند که فولادی ها نه خطر سقوط را احساس می کنند و نه شانسی برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا دارند و استقلالی ها به دنبال فرار از قعر هستند. بازی به دلیل شرایط نامناسب ورزشگاه غدیر، در استادیوم اختصاصی تیم فولاد انجام می شود.

بازی با سوت بیژن حیدری شروع می شود. شروع بازی با برتری بازیکنان استقلال خوزستان همراه است. در دقیقه 8، شوت زمینی وحید خشتان با فاصله از کنار دروازه فولاد عبور می کند. دقیقه 18، ضربه زیبای رضا نعامی را ناصر سالاری گلر فولاد به خوبی راهی کرنر می کند. دقیقه 22، فولاد خوزستان توسط لوسیانو پریرا به گل اول خود در این بازی دست می یابد. با این نتیجه تا حدود زیادی می  توان استقلال خوزستان را جزو تیم های سقوط کرده به لیگ دسته اول دانست. بازی جذابی را این دقایق از سوی هر دو تیم شاهد هستیم .

فولاد در دقیقه 32 اختلاف را به وسیله پریرا دو برابر می کند. فولادی ها همچنان با وجود دو گل زده برتری خود را حفظ کرده اند. دقیقه 35، ضربه رضا درویشی با برخورد به مدافعان فولاد به کرنر می رود. دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول این دیدار لحاظ می شود. در ادامه اتفاق خاصی بر روی دروازه های دو تیم اتفاق نمی افتد تا فولاد با برتری 2-0 به رختکن برود.

نیمه دوم دربی خوزستان با سوت داور این دیدار شروع می شود. در نیمه دوم برخلاف نیمه اول بازی کم هیجانی را شاهد هستیم و بازیکنان فولاد بیشتر سعی در حفظ نتیجه دارند. ارسال زیبای نامداری در دقیقه 59 راه به جای نمی برد تا نتیجه همچنان 2-0 به سود فولاد دنبال شود. دقیقه 64، ضربه لوسیانو پریرا با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه استقلال خوزستان عبور می کند تا وی نتواند در این دقیقه هت تریک کند.

در دقیقه 70، شاه مکوند زاده از روی ارسال خشتان دروازه فولاد را باز می کند که با تصمیم بیژن حیدری و اعلام خطای هند کلانتری، گل آبی های خوزستان مورد قبول قرار نمی گیرد. دقیقه 81، روی خروج اشتباه فرزین گروسیان بازیکنان فولاد می رفتند تا گل سوم خود را به ثمر برسانند.

 دقیقه 88 یک ضربه پنالتی به سود استقلال خوزستان اعلام می شود.کلانتری پشت ضربه پنالتی قرار می گیرد و در دقیقه 90 ضربه خود را به گل تبدیل می کند. 55 دقیقه وقت اضافه برای پایان نیمه دوم اعلام می شود. بازی در این دقایق حساس دنبال می شود. دقیقه 94، فولادی ها به گل سوم خود توسط رافائل مسی دست می یابند. در ادامه اتفاق خاصی نمی افتد و فولاد با نتیجه 1-3 برنده  این بازی می شود.

ترکیب دو تیم:

استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، وحید حمدی نژاد، مصطفی کیانی، میثم شاه مکوند، میثم کریمی، ایوب کلانتری، رضا نعامی، رامین داوودی، وحید خشتان، امیرحسین باقرپور و رضا درویشی

فولاد: ناصر سالاری، ایوب والی، فرزاد جعفری، سیامک کوروشی، عارف غلامی، رضا میرزایی، میثم دورقی، تاکافومی آکاهوشی، حسن بیت سعید، لوسیانو پریرا و رافائل مسی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان