//
کدخبر: ۱۷۹۲۰۸ //

شرطی بسیار عجیب برای پیوستن بازیکن مدنظر برانکو به پرسپولیس

یک مدیر برنامۀ شناخته شده شرطی بسیار عجیب را برای دائمی کردن قرارداد ستارۀ پرسپولیس پیشِ پای مدیران این تیم گذاشته است.

شرطی بسیار عجیب برای پیوستن بازیکن مدنظر برانکو به پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 با پایان یافتن محرومیت پرسپولیس از دو پنجرۀ نقل‌وانتقالاتی، این تیم در نیم فصل دوم  لیگ هجدهم اقدام به جذب چند بازیکن کرد که یکی از این بازیکنان، محمد نادری، مدافع جوان و لژیونر فوتبال ایران بود. نادری در دیدارهای ابتدایی در ترکیب سرخ‌پوشان عملکرد خوبی از خود ارائه نداد اما رفته رفته و با هماهنگی با دیگر بازیکنان به ستاره‌ای انکارناپذیر بدل شد که نه تنها نظر مثبت برانکو، بلکه علاقۀ هواداران را نیز به خود جلب کرد.

سرمربی کروات پرسپولیس از باشگاه درخواست کرده تا به هر نحوی قرارداد نادری را که به شکل قرضی و 6 ماهه می‌باشد دائمی کنند تا او بتواند از این مدافع برای فصل بعد نیز بهره ببرد. در این میان یک مدیر برنامۀ مطرح عنوان داشته می‌تواند شرایط دائمی شدن قرار داد نادری را فراهم آورد اما شرطی سنگین را پیشِ‌پای مدیران پرسپولیس گذاشته است.

این ایجنت به مدیران تیم عنوان داشته فقط در صورتی رضایت نادری را از تیم بلژیکی برای پیوستن به جمع سرخ‌پوشان می‌گیرد که باشگاه پرسپولیس شرایط بازگشت بازیکن سابق خود را که اکنون لژیونر است فراهم آورد و این لژیونر در فصل آینده مجدداً لباس سرخ را بر تن کند. البته مدیران تیم هنوز پاسخی به این درخواست و شرط عجیب نداده‌اند اما چنین اتفاقی در نوع خود جالب و با توجه به اخلاقیات برانکو ایوانکوویچ بعید به نظر می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان