//
کدخبر: ۱۷۹۱۸۰ //

مرزبان: سرنوشت ما دست خودمان است/ قهرمان لیگ هفته آخر مشخص خواهد شد

از دیدگاه علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مسئله قهرمانی در لیگ امسال پیچیده است و قهرمان لیگ برتر در آخرین هفته مشخص خواهد شد.

مرزبان: سرنوشت ما دست خودمان است/ قهرمان لیگ هفته آخر مشخص خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا مرزبان به آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سرنوشت دست خودمان است. ما چهار امتیاز با سپیدرود فاصله داریم و تفاضل گل‌مان هم بهتر است. در ضمن از صنعت نفت هم دو امتیاز کمتر داریم. یک مبارزه بزرگ بین پنج تیم در پایین جدول وجود دارد و فعلاً نمی‌توان گفت کدام تیم قطعاً سقوط می‌کند. ما بازی‌های بزرگ‌مان را غیر از بازی با پدیده پشت سر گذاشتیم و مهم این است که بتوانیم در شش بازی بعدی با تمرکز بالا بازی کنیم. در این بازی‌ها به حمایت هوداران هم نیازی مبرم داریم.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: خوشبختانه مسئولان باشگاه هم در تلاش برای حل مسئله مالی هستند و خبرهای خوبی هم در راه است. ما دریافتی‌ها را در چند روز آینده به 50 درصد می‌رسانیم. باشگاه تلاش می‌کند تا اوایل اردیبهشت ماه هم به بازیکنان پول بدهد. بازیکنان ما نیز باید در بازی‌های بعدی با تجربه بالایی بازی کنند. ما در دو بازی در دقایق پایانی برد را از دست دادیم و مهم این است که حالا از این بازی‌ها تجربه لازم را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه تیمی قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: امسال مسئله قهرمانی پیچیده است و باید دید پرسپولیس و استقلال در آسیا چه شرایطی خواهند داشت و برای بازی‌های داخلی چگونه ریکاوری می‌کنند. از طرفی سپاهان و تراکتورسازی دو مدعی دیگر هم درگیر آسیا نیستند و همین‌طور پدیده که هنوز هم شانس دارد. در حال حاضر سپاهان و تراکتورسازی نقش نگاه‌کننده نتایج را دارند و واقعاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست. به نظر من که قهرمان لیگ در هفته آخر مشخص خواهد شد.

مرزبان در پایان اظهار داشت: قلعه‌نویی و برانکو سابقه قهرمانی در لیگ را دارند و بوی قهرمانی را به خوبی می‌فهمند. لیکنز هم سابقه کمی در فوتبال ایران دارد، ولی او نیز مربی باتجربه‌ای است و بازیکنان بسیار باکیفیتی در اختیار دارد. واقعاً قابل پیش‌بینی نیست که چه تیمی قهرمان خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان