//
کدخبر: ۱۷۹۱۱۱ //

منشا نتوانست شفر را روسفید کند!

شاید گادوین منشا هرگز فکرش را هم نمی‌کرد با وجود راهیابی به فینال آسیا در کنار پرسپولیس، از فهرست نفرات این تیم کنار گذاشته شود.

منشا نتوانست شفر را روسفید کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید گادوین منشا هرگز فکرش را هم نمی‌کرد با وجود راهیابی به فینال آسیا در کنار پرسپولیس، از فهرست نفرات این تیم کنار گذاشته شود. این اتفاق اما رخ داد و منشا را آنقدر عصبانی کرد که خودش تلفن را برداشت و ضمن تماس با شفر، خواهان حضور در استقلال شد. شفر هم البته همیشه به بازی او اعتقاد داشته است.

وقتی استقلال دربی 86 را با گل وریا غفوری از پرسپولیس برد، شفر در نشست خبری به برانکو طعنه زد و گفت: «تعجب می‌کنم که چرا شماره 90 قرمزها روی نیمکت بود. وقتی دیدم او فیکس نیست، خیالم تا حدودی راحت شد.» منشا در آن مسابقه به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد.

برانکو که از حرف شفر خوشش نیامده بود، تا چند بازی بعد هم منشا را دور از ترکیب اصلی نگه داشت. مربی کروات بعد از بازی آخر سال با سپیدرود هم از تصمیمش در قبال منشا دفاع کرده و گفته بود: «45 بازی و 5 گل زده؛ برای منشا چه کار می‌توانستم بکنم؟» همه این‌ها یعنی چهره اصلی دربی دهم فرودین، گادوین منشا بود. با این وجود او با نمایش ضعیفش نتوانست شفر را روسفید کند و معلوم شد دلیل شکست پرسپولیس در آن دربی معروف، هر چیزی که بود، نیمکت‌نشینی منشا نبود!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان