//
کدخبر: ۱۷۸۸۷۷ //

طهماسبی: لیاقت پیکان اینجای جدول نیست

سرپرست- مربی تیم پیکان گفت: نه به عنوان مربی و سرپرست بلکه به عنوان یک دوست از بازیکنان پیکان گله دارم و عصبانی هستم چرا که آنها مقابل سایپا تحقیر شدند.

طهماسبی: لیاقت پیکان اینجای جدول نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا طهماسبی، درخصوص تصمیم مسئولان این باشگاه مبنی بر جریمه بازیکنان و کنار گذاشتن سه بازیکن از این تیم گفت: دلیل این مساله کاملا مشخص است ما نتایج ضعیفی گرفتیم و سه بازیکن فعلا از حضور در تمرینات منع شده‌اند. همچنین با تصمیم هیات مدیره باشگاه، بازیکنان 5 درصد به صورت قطعی و 5 درصد به صورت تعلیقی جریمه شدند چرا که نتایج خوبی نگرفتیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا این سه بازیکن کنار گذاشته شده تا پایان فصل از تیم کنار گذاشته شدند یا نه، تصریح کرد: بله به احتمال زیاد تا پایان فصل از تیم  کنار گذاشته شدند اما قرار است کمیته انضباطی باشگاه در خصوص این سه بازیکن تشکیل جلسه دهد و رای قطعی صادر گردد. قرار است در این باره کمیته انضباطی تصمیم‌ گیرنده باشد. 

مربی تیم پیکان درباره اینکه چرا این تیم دربی صنعتی‌ها را با نتیجه سنگین به سایپا واگذار کرد، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. بچه‌های تیم موقعیت‌های بدست آمده را خیلی راحت از دست می‌دهند. کیفیت فنی آنها بد نیست اما به نظر من بدون تمرکز هستند. من نه به عنوان مربی و سرپرست پیکان بلکه به عنوان دوست و رفیق بازیکنان به آ‌نها می‌گویم که از ‌آنها گله دارم و از دستشان عصبانی هستم. کلیه عوامل باشگاه اعم از مسئولان باشگاه و کادر فنی زحمت زیادی می‌کشند و من به شخصه شاهد این موضوع هستم که آنها با همه وجود کار می‌کنند اما عدم تمرکز بازیکنان باعث شده تا نتیجه مناسب را نگیریم و از موقعیت‌هایی که داریم استفاده نمی‌کنیم. ما به پرسپولیس باختیم چرا که این تیم از تیم‌های خوب آسیا است و از نظر تجربه و توان فنی از ما سرتر بودند اما سایپا تیم جوان‌تری نسبت به ما بود و ما باید این تیم را شکست می‌دادیم. اگر گل‌های بازی را ببینید متوجه می‌شوید که ما روی اشتباه فردی گل سوم را خوردیم. بازی را خوب شروع کردیم اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. وقتی مقابل تیمی مثل سپیدرود 5 موقعیت تک به تک را از دست می‌دهیم این یعنی اینکه تیم ما تمرکز ندارد. 

سرپرست تیم پیکان تصریح کرد: بعد از جلسه دیشب با اعضای کادر فنی صحبت می‌کردیم تا ببینیم باید چه کنیم. من امیدوارم که بازیکنان پیکان وضعیت تیم را درک کنند و امیدوارم که دیشب راحت نخوابیده باشند و به شرایط تیم و بازی که انجام دادند فکر کنند. همانطور که ما دیشب خوب نخوابیدیم و فقط به شرایط تیم فکر می‌کردیم. 

طهماسبی درباره بازی بعدی تیم پیکان مقابل ذوب ‌آهن اصفهان تصریح کرد: من مطمئن هستم که شرایط ما در بازی با ذوب آهن بهتر خواهد شد با اینکه از دست بازیکنان ناراحت و عصبانی هستم اما بازیکنان با معرفتی داریم و امیدوارم که به آنها بر بخورد که چنین نتایجی بدست آورده‌ایم. شرایط ما در جدول خوب نیست اما آنقدر هم بد نیست که نگران سقوط باشیم اما بازیکنان باید به خودشان فکر کنند. به من برمی‌خورد وقتی سه گل از سایپا می‌خوریم. هرچند که از بازیکن سایپا هم گله دارم که گل سوم را آنطور به ثمر رساند هرچند که او یک بازیکن جوان است و می‌خواهد دیده شود اما من از بازیکنان تیم خودمان ناراحت و گله‌مند هستم. 

وی افزود: ما نباید اینطور گل بخوریم. بازیکنان پیکان باید بدانند که دیروز تحقیر شدند و غرور آنها خرد شده است. بازیکنان پیکان باید ابتدا به خاطر باشگاه و سپس برای اعتبار خودشان ناراحت باشند چرا که شأن آنها این نیست. من مطمئن هستم که شرایط ما بهتر خواهد شد و لیاقت پیکان اینجای جدول نیست. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان