//
کدخبر: ۱۷۸۸۱۲ //

چرا تاج از انتخابات شورای فیفا کناره گیری کرد؟

رئیس فدراسیون فوتبال اخیراً موفق شد کرسی نایب‌رئیسی AFC را به دست بیاورد. او اما ترجیح داد از انتخابات شورای فیفا کناره‌گیری کند.

 چرا تاج از انتخابات شورای فیفا کناره گیری کرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

برای همه سؤال است که چرا رئیس فدراسیون از انتخابات شورای فیفا کناره گیری کرد؟ به هر حال حضور در شورای فیفا به مراتب مهم‌تر از نایب‌رئیسی AFC است. از نظر عده‌ای این پست اهمیت دارد ولی ظاهراً تاج به این نتیجه رسیده که بهتر است در آسیا تمرکز کند تا در فیفا.

تاج در حال حاضر عضو کمیته مسابقات فیفاست. این کمیته یکی از مهم‌ترین کمیته‌های فیفاست. نزدیکان فدراسیون فوتبال می‌گویند تاج به حضور در این کمیته بسنده کرده و ترجیح داده به صورت جدی‌تر پست نایب‌رئیسی در آسیا را پیگیر باشد. در این بین، اما صحبت دیگری هم مطرح شده است. می‌گویند یکی از فاکتور‌های حضور در شورای فیفا بلد بودن زبان انگلیسی است و شاید به همین خاطر تاج انصراف خود را اعلام کرده است. شاید هم دلیل همین باشد که او به هر حال قصد داشته تمام تمرکزش را روی کنفدراسیون فوتبال آسیا بگذارد. در حال حاضر ارتباط فدراسیون فوتبال ایران با فیفا به اندازه کافی خوب است و اینفانتینو هم توجه خاصی به کشورمان دارد. ظاهراً تاج احساس کرده با توجه به این ارتباط خوب شاید همان بودن در کمیته مسابقات کافی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان