//
کدخبر: ۱۷۸۷۷۹ //

استقلال ۲ - الهلال ۱؛ بازگشت استقلال به آسیا؛ الهلال باز برابر آبی پوشان زانو زد

در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان تیم استقلال ایران مقابل الهلال عربستان صف‌آرایی کرد که در پایان شاگردان وینفرد شفر موفق شدند با نتیجه 2 بر 1 این بازی را به سود خود به پایان برسانند.

استقلال 2 - الهلال 1؛ بازگشت استقلال به آسیا؛ الهلال باز برابر آبی پوشان زانو زد
به گزارش فرتاک نیوز،

در نیمه اول شاگردان شفر کار را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه 1 روی سانتر پاتوسی ضربه سر گونکالوس از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت. در دقیقه 5 ارسال کرنر پاتوسی با ضربه سر علی کریمی همراه بود که توپ درون دروازه الهلال غلتید تا استقلال 1 بر 0 پیش بیفتد. شاگردان شفر عقب ننشستند و در دقیقه 7 روی پاس پاتوسی شوت علی کریمی با اختلاف از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت.

در دقیقه 24 باهبری شوتی زد که از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت. دقیقه 28 هم شوت دگنک راه به جایی نبرد. در دقیقه 30 روی ارسال آیاندا پاتوسی از ضربه ایستگاهی علی کریمی با ضربه سر پاسی را برای پژمان منتظری فرستاد و منتظری با ضربه سر خود گل دوم را برای استقلال به ارمغان آورد. در دقیقه 33 پاتوسی با یک شوت شانس خود را امتحان کرد که از کنار دروازه تیم عربستانی به بیرون رفت. دقیقه 36 ضربه سر علی کریمی به بیرون رفت. دقیقه 43 شوت جوینکو به طور خطرناک از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

در نیمه دوم الهلال سعی کرد تا نتیجه را جبران کند. در دقیقه 50 سید حسین حسینی شوت جوینکو را با نوک پای خود مهار کرد. در دقیقه 51 شوت پای راست کارلوس ادواردو از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 57 شوت جوینکو با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه 61 ضربه سر ادواردو راه به جایی نبرد. در دقیقه 71 روی اشتباه میلاد زکی پور توپ زیر پای گومیس افتاد و این بازیکن با شوت خود گل اول را برای الهلال به ثمر رساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان